Beschrijving
Startdatum: 30-7-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 24
Opdrachtomschrijving
Als administratief medewerker sociaal domein ben je het centrale punt in de administratieve verwerking van aanvragen, toewijzingen in het kader van de WMO en Jeugdwet.
Een hoofdtaak ligt in de administratieve verwerking in de uitvoeringsfase van besluiten. Het verwerken van facturen.
Als administratief medewerker sociaal domein ben je het aanspreekpunt voor klanten en organisaties over de verwerking van nota’s en verstrekkingen.
Je zorgt voor de efficiënte verwerking van het administratieve berichtenverkeer (de facturenstroom) en denkt mee over de inrichting van hiervoor passende systemen.
Daarnaast verwerk je de rapportages en beschikkingen in het zaaksysteem. Verder verricht je meer algemene administratieve ondersteuning binnen de afdeling.
Je beantwoordt vragen van cliënten, zorgaanbieders en instellingen uit het voorliggend veld.
Kandidaatomschrijving
Wij zijn op zoek naar een nauwkeurig, dienstbaar ingesteld persoon, cijfermatig sterk en bedreven met kantoor automatisering programma’s zoals Excel en Word en Key2Financiën. Daarom verwachten wij:
- een afgeronde administratieve opleiding op MBO niveau;
- affiniteit met het sociaal domein en haar klanten;
- communicatief sterk en een klantgerichte instelling;
- flexibel en een teamplayer die problemen signaleert en oplost.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar als Administratief medewerker WMO en/of Jeugd.
Referentie vereist
Motivatiebrief
|