Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Administratief medewerker Sociaal Domein
 
Sluitingsdatum
2018-07-23 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving
Startdatum: 30-7-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 24


Opdrachtomschrijving

Als administratief medewerker sociaal domein ben je het centrale punt in de administratieve verwerking van aanvragen, toewijzingen in het kader van de WMO en Jeugdwet.
Een hoofdtaak ligt in de administratieve verwerking in de uitvoeringsfase van besluiten. Het verwerken van facturen.
Als administratief medewerker sociaal domein ben je het aanspreekpunt voor klanten en organisaties over de verwerking van nota’s en verstrekkingen.
Je zorgt voor de efficiënte verwerking van het administratieve berichtenverkeer (de facturenstroom) en denkt mee over de inrichting van hiervoor passende systemen.
Daarnaast verwerk je de rapportages en beschikkingen in het zaaksysteem. Verder verricht je meer algemene administratieve ondersteuning binnen de afdeling.
Je beantwoordt vragen van cliënten, zorgaanbieders en instellingen uit het voorliggend veld.
 

Kandidaatomschrijving

Wij zijn op zoek naar een nauwkeurig, dienstbaar ingesteld persoon, cijfermatig sterk en bedreven met kantoor automatisering programma’s zoals Excel en Word en Key2Financiën. Daarom verwachten wij:

-     een afgeronde administratieve opleiding op MBO niveau;
-     affiniteit met het sociaal domein en haar klanten;
-     communicatief sterk en een klantgerichte instelling;
-     flexibel en een teamplayer die problemen signaleert en oplost.


Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.

Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar als Administratief medewerker WMO en/of Jeugd.
Referentie vereist

Motivatiebrief

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht