Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ120699
 
Opdracht
Medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV)
 
Sluitingsdatum
2018-10-08 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Startdatum: 15-10-2018
Einddatum: 1-1-2019
Optie tot verlenging: ja
Uren per week: 36
 
 
 
Voor het team Documentaire Informatievoorziening (DIV) zoeken wij tijdelijk een vakinhoudelijk medewerker voor 36 uur per week.
Het gaat om een opdracht voor drie maanden met een optie op verlenging.  

 
Heb jij de volgende in je?
 
  • Avontuur: staat voor het tonen van lef en het hebben van een pioniersgeest. Je durft innovatief te zijn in je werk, kritisch te kijken naar huidige processen, anderen aan te spreken en naar buiten te treden.
  • Eigenaarschap: je voelt je eigenaar van de vraag, opgave of taak waar je verantwoordelijk voor bent en realiseert daarin het resultaat. Je communiceert verwachtingen met opdrachtgevers, collega’s en externen. Je durft de confrontatie op te zoeken en zakelijk te zijn. Je neemt initiatief in je eigen loopbaan.
  • Samenspel: je helpt anderen in het aangaan van het avontuur en je steunt en vertrouwt anderen. Je leert van goede resultaten van je collega’s en ook van elkaars fouten. Je geeft feedback en staat open voor het ontvangen daarvan. Je gaat het gesprek aan met het bestuur en de samenleving om samen naar resultaten toe te werken.
 

Domein Informatievoorziening in het kort

Het domein Informatievoorzienig bestaat uit de teams ICT, Gegevensbeheer en DIV. Het team DIV is verantwoordelijk voor de verzorging van de post, het zaakgericht archiveren en de informatievoorziening m.b.t. de voortgang en afhandeling van documenten.
 
 

De functie
 
  • Je wordt ingezet voor het wegwerken van uiteenlopende archiefachterstanden. Dit doen we zoveel mogelijk in de vorm van sprints
  • Je werkzaamheden omvatten voor een belangrijk deel het registreren en archiveren van documenten op meerdere beleidsterreinen
  • Daarnaast lever je een bijdrage aan overige bij het team voorkomende werkzaamheden
  • Je verricht de werkzaamheden zowel zelfstandig als in teamverband
     
 
 
Jouw kwaliteiten
  • Minimaal een afgeronde SOD-opleiding of gelijkwaardig
  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring
  • Gemeentelijke ervaring
  • Ruime ervaring met het registreren en archiveren van documenten op uiteenlopende beleidsonderwerpen
  • Kennis van en ervaring met het ontsluiten van documenten in Corsa of vergelijkbare applicatie
  • Nauwkeurig met oog voor kwaliteit
  • Snel kunnen werken
  • Een actieve, accurate en resultaatgerichte instelling
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Omgevingsbewust, flexibel, teamplayer
  • Stressbestendig en kunnen schakelen

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht