Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2211
 
Opdracht
Procesregisseur
 
Sluitingsdatum
2018-10-11 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 31-12-2018
Optie tot verlenging: 1 x 3 maanden
Uren per week: 16
 
 
Opdracht
 
Als Procesregisseur handel je inkomensvraagstukken af die spelen bij individuele klanten, specifiek jongeren en jongere statushouders.
Je werkt nauw samen met de Klantregisseur die de jongeren begeleidt in de doelmatigheid. Het voeren van poortgesprekken is een taak van de Procesregisseur.
Daarnaast doe je aan caseloadbeheer, in het kader waarvan je aanvragen afhandelt, controles en onderzoeken doet. En werk je nauw samen met lokale en regionale partners.
 

Knock-outcriteria / vereisten
  • Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding
 
Gunningscriteria (weging)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als procesregisseur/inkomensconsulent bij een gemeente of regionale sociale dienst
  • Aantoonbare kennis van specifieke regelgeving over jongeren op het terrein van werk en inkomen
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van poortgesprekken
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met Suite
 
Competenties
  • Samenwerken
  • Initiatief
  • Klantegericht
  • Resultaatgericht
  • Netwerken

 

 
Type opdrachtgever
Overige
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht