Beschrijving
PROFIEL
Gewenste situatie
Afdeling Projecten neemt opdrachten aan van interne opdrachtgevers
binnen de Stadsdeelorganisatie. Dit zijn opdrachten met betrekking tot
onder andere de openbare ruimte, de bedrijfsvoering, het fysieke domein
en het sociale domein. Binnen het uitvoeren van deze opdrachten heeft
afdeling Projecten een sterke adviesfunctie aan opdrachtgever en bestuur.
Voor de bemensing van deze projecten streeft afdeling Projecten naar een
goede bezetting (kwalitatief en kwantitatief) van het projectteam. De
afdeling doet dit met de vaste bezetting, de flexibele schil (inhuur) en
uitbesteden.
Huidige situatie
In 2013 zal Stadsdeel weer veel onderhoudswerk uitvoeren aan de
openbare ruimte. Voor zowel het voorbereiden als het uitvoeren van deze
projecten is een projectleider nodig die met zijn/haar projectteam de
Amsterdamse procedures naleeft en oog heeft voor de burger, de
opdrachtgever, de politiek en andere belanghebbenden (in het bijzonder de
Amsterdamse Diensten).
Wat wordt gevraagd
Wij zoeken een enthousiaste, ervaren en integere projectleider met kennis
en ervaring op gebied van civiele techniek en openbare ruimte projecten.
Iemand die in staat is om op een motiverende wijze haar/zijn professionals
aan te sturen in het projectteam. De kandidaat heeft tevens ervaring als
directievoerder van bovenstaande projecten (in het bijzonder onderhoud en
herinrichting). De kandidaat die wij zoeken weet evenwicht te creëren en te
behouden tussen enerzijds ‘buiten’ (aannemers) en ‘binnen’ (organisatie,
politiek en de centrale stad) en anderzijds de beheerskaders van het
project. Zij/hij kan met een proactieve houding de opdrachtgever in zijn rol
ondersteunen, zonder dat zij/hij die rol zelf overneemt.
Eisen (inhoud)
U biedt maximaal 1 kandidaat aan.Knock out
Het CV (max. 5 pagina's) van de kandidaat is toegevoegd in de
map achter deze vraag. Dit CV dient te zijn opgesteld in de Nederlandse
taal.
Knock out
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het aansturen van een
projectteam. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of
referentie.
Knock out
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met projectmatig werken (van
initiatief tot realisatie). Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV
en/of referentie.
Knock out
De kandidaat heeft aantoonbare ervaring in het werken in een politieke
omgeving. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of
referentie.
Knock out
De kandidaat heeft in de afgelopen vier jaar minimaal twee jaar
werkervaring opgedaan als 'projectleider in civieltechnische openbare
ruimte projecten binnen grote gemeente met meer dan 100.000 inwoners'.
Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie.
Knock out
De kandidaat voegt minimaal één referentie toe waaruit duidelijk de
hiervoor beschreven ervaring binnen een grote gemeente met meer dan
100.000 inwoners blijkt.
De kandidaat dient ten aanzien van de periode waarover de referentie is
opgesteld puntsgewijs en chronologisch in maximaal een half A4-tje te
beschrijven welke processtappen hij/zij heeft moeten doorlopen binnen het
project om van opdracht tot realisatie te komen. De beschrijving van deze
processtappen zal beoordeeld worden op planmatigheid en volledigheid.
Deze referentie is maximaal twee jaar oud. De referentie moet zijn
voorzien van actuele contactgegevens van de referent.
Er kan door ons contact gezocht worden met de referent zonder
tussenkomst van de kandidaat of leverancier.
Gebruik voor deze referenties het standaard formulier referentie van de
Gemeente Amsterdam (te vinden in de map 'download documenten') en
plaats de aangeboden referentie in de map achter deze vraag.
Offerteaanbiedingen met onvolledig, foutief of niet ingevulde
referenties zullen terzijde worden gelegd.
Ja en de referentie is toegevoegd aan de map achter de vraag
Knock out
De kandidaat beschikt over alle van de volgende competenties: analytisch,
oplossingsgericht, overtuigend, resultaatgericht, flexibel, zowel mondeling
als schriftelijk communicatief vaardig.
Dit kan nader getoetst worden in het matchgesprek.
Knock out
Eisen (procedure)
De kandidaat is bij voorkeur 36-40 uur, doch minimaal 32 uur (indicatie)
per week beschikbaar vanaf 7 januari 2013 tot en met 31 december 2013
met een optie op verlenging van 2x6 maanden.
Knock out
U heeft een kopie geldig identiteitsbewijs (geen rijbewijs) van de kandidaat
toegevoegd in de map achter de vraag.
Knock out
U gaat akkoord met de concept overeenkomst en de Eigen
Verklaring (te vinden in de map 'downloaden documenten'). U heeft de
Eigen Verklaring ingevuld en ondertekend en toegevoegd in de map achter
deze vraag.
Knock out
Indien het profiel van dezelfde kandidaat door twee partijen of meer wordt
aangeboden, dan wordt dit profiel terzijde gelegd. Het is de
verantwoordelijkheid van de leverancier en de kandidaat om te voorkomen
dat dit gebeurt.
U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.
Knock out
U gaat ermee akkoord dat 'indien de gegunde kandidaat om
welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de
Gemeente Amsterdam zich het recht voorbehoudt alsnog over te
gaan op de opvolgend gekwalificeerde kandida(a)t(en) en om
met deze kandida(a)t(en)een overeenkomst voor het
overgebleven deel van de opdracht aan te gaan'.
Knock out
Wensen
De kandidaat heeft IN DE AFGELOPEN 2 JAAR ervaring opgedaan binnen
de volgende organisaties:
- Amsterdams stadsdeel (65 punten)
- Eén of meer van de volgende Amsterdamse diensten: Ingenieursbureau
Amsterdam (IBA), Dienst Infrastructuur Verkeer en Vervoer (DIVV),
Projectmanagementbureau (PMB) (35 punten)
- De kandidaat heeft geen ervaring binnen deze organisaties opgedaan in
de afgelopen 2 jaar (0 punten)
Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken
uit het toegevoegde CV en/of referentie.
Weging 30%.
Amsterdams stadsdeel
Eén of meer van de volgende Amsterdamse diensten: IBA, DIVV,
PMB
De kandidaat heeft geen ervaring binnen deze organisaties
opgedaan in de afgelopen 2 jaar
De kandidaat heeft tenminste 5 jaar werkervaring in de civiele techniek.
Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken
uit het toegevoegde CV en/of referentie.
Weging 10%.
De kandidaat heeft kennis van en ervaring met UAV 2012 en Standaard
RAW 2010.
Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, moet dit duidelijk blijken
uit het toegevoegde CV en/of referentie.
Weging 10%.
De deadline voor het stellen van vragen is op vrijdag 14 december om
10.00 uur. Wij streven ernaar om de antwoorden als onderdeel van de
offerteaanvraag diezelfde dag nog te verspreiden.
De uiterste datum van indienen van de offerteaanbieding is dinsdag 18
december om 12.00 uur.
Gunning vindt plaats aan de inschrijver die voldoet aan de in de
offerteaanvraag voor de specifieke opdracht gestelde eisen èn de
economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan.
De beoordeling wordt uitgevoerd in de volgende stappen:
1. Voldoet de inschrijving aan gestelde eisen
De inschrijving dient aan de in deze offerteaanvraag gestelde
eisen volledig te voldoen. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting
van verdere beoordeling van de inschrijving (knockout).
2. Beoordeling inschrijving op basis van gunningcriteria (kwaliteit en prijs)
De score op de wensen (kwaliteit) wordt bepaald door de
opdrachtgever en is zichtbaar in de online vragenlijst. In deze
offerteaanvraag maakt de kwaliteit (de wensen) voor 50% deel
uit van de score op de gunningcriteria. De prijs maakt in deze
offerteaanvraag voor 50% deel uit van de score op
de gunningcriteria.
De verdeling van de punten voor de score op prijs wordt als volgt
berekend: de inschrijver met de laagste prijs krijgt het
maximale aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan
de inschrijving met de laagste prijs.
Er zullen in totaal 4 kandidaten worden uitgenodigd voor een nader
gesprek voor de opdracht van Projectleider Openbare Ruimte 1 en
Projectleider Openbare Ruimte 2.
Indien ondernemer ZZP'er is, overlegt deze bij een uitnodiging
voor een geprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door
overlegging van kopieën van één of meer van de volgende
bescheiden:
*VAR-WUO/VAR-dga
*Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van
Koophandel
*Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers of
accountantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet
aan de zelfstandigheid van de ondernemer
*Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer,
een verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van
opdrachtnemer
*Polis aansprakelijkheidsverzekering
De matchgesprekken zullen plaatsvinden op donderdagmiddag 20
december 2012 tussen 14.00 uur en 17.30 uur of vrijdag 21 december
2012 tussen 13.00 en 17.00 uur.
|