Beschrijving
Startdatum |
31 maart 2014 |
Einddatum |
1 oktober 2014 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
€ 70,00 |
Uren per week |
16 |
Uren per dag |
0 |
Optie tot verlenging |
10 keer, 3 maanden |
De opdrachtomschrijving
Afdeling Openbare en Gebouwde Omgeving
De afdeling Openbare en Gebouwde omgeving zorgt voor een duurzame inrichting en instandhouding van de openbare ruimte en de gemeentelijke gebouwen, maar ook voor de afvalverwijdering, ruimtelijke vergunningverlening en het parkeerproduct. Dit gebeurt door beleidsvorming, advisering, exploitatie, projectvoorbereiding, vergunningverlening, realisatie en beheer en onderhoud in aansluiting op de wensen van de klant. Openbare en Gebouwde Omgeving is een afdeling die samenwerkt met interne en externe partijen om oplossingsgericht invulling te geven aan haar opgave. Door verdere professionalisering in de breedste zin van het woord wil de afdeling nog beter invulling geven aan haar uitdagingen en verantwoordelijkheden.
Team Vastgoed
Gemeentelijk vastgoed vervult een belangrijke rol bij de realisatie van maatschappelijke doelstellingen, stedelijke ontwikkeling en gemeentelijke bedrijfsvoering. Vanuit een efficiënte inzet van vastgoed worden ontwikkelingen gestimuleerd, middelen vrijgespeeld en wordt voorzien in huisvestingsbehoefte. Eigendom van vastgoed is daarmee één van de sturingsinstrumenten die ingezet worden om maatschappelijke doelen te bereiken. Team Vastgoed vervult de eigenaarsrol van het (maatschappelijk) gemeentelijk vastgoed. Team Vastgoed regelt de verwerving, uitgifte/verkoop en beheer van vastgoed en waakt over de kwaliteit van de gebouwen. Maatschappelijk vastgoed wordt heel divers ingezet, van multifunctioneel, zoals bij brede scholen, tot uniek, zoals bij historische gebouwen. Dit vraagt om kennis van de maatschappelijke vastgoedmarkt en een andere kijk op rendement. Van idee tot beheer kan Team Vastgoed meedenken, helpen en uitvoeren. Het proces van ontwikkeling, aan- en verkoop en beheer en onderhoud is voor de specialisten van Team Vastgoed bekend terrein. Team Vastgoed adviseert over de mogelijkheden voor projecten en vastgoedvraagstukken. Team Vastgoed fungeert als portefeuillemanager, vastgoedbelegger en vastgoedbeheerder. Vanuit deze drie rollen is een compacte organisatie gebouwd die optimaal ondersteunt en adviseert aan de huurders en opdrachtgevers. Om deze rollen goed in te vullen, houdt Team Vastgoed zich bezig met de volgende werkzaamheden:
-vastgoedontwikkeling (haalbaarheidsstudies, opstellen programma van eisen, bouwmanagement (laten ontwerpen, voorbereiden en uitvoeren van bouwprojecten), aannemersselectie);
-technisch beheer (onderhoudsplanning, uitvoeringsaspecten, onderhoudsgevoeligheid en materiaalkeuze, verbouwingsmogelijkheden, bouwkundige aspecten);
-vastgoed beheer (huurprijsberekeningen, huurcontracten, tijdelijke verhuur, vastgoedinformatie, meerjaren vastgoedexploitatie, verwerving en uitgifte/verkoop van vastgoed).
Het aantal totaal uren per week voor deze opdracht is 16 uur, het aantal uren per dag zal in overleg met de opdrachtnemer besproken worden.
De kandidaatomschrijving
Voor team vastgoed zijn we op zoek naar een beleidsondersteunend medewerker vastgoed, die voor de gemeente makelaarswerkzaamheden verricht. De medewerker vastgoed dient omgevingsbewust, resultaatgericht en onderhandeling bekwaam te zijn.
De beleidsondersteunend medewerker vastgoed
-treedt op als vertegenwoordiger van de eigenaar van het vastgoed door onder andere, opstal-, erfpacht-, huur- en pacht contracten zowel beheersmatig als financieel te verzorgen en te beheren,
-ondersteunt bij het tot stand komen van en redigeert opstal-, erfpacht-, verkoop-, verhuur- en pachtovereenkomsten van vastgoed,
-ondersteunt bij het geven van advies over de vastgoedportefeuille.
De planning
Datum publicatie |
13 maart 2014 |
Sluiting vragen |
17 maart 2014 |
Beantwoording vragen |
18 maart 2014 |
Sluiting opdracht |
20 maart 2014 |
Gesprekken |
25 maart 2014 |
Terugkoppeling |
26 maart 2014 |
Eisen
-Indien u een leverancier bent dient u te beschikken over een G-Rekening* of een NEN Certificaat*. Zonder deze gegevens nemen wij uw bieding niet in behandeling.
-Indien u ZZP’er bent dient u in het bezit te zijn van een VAR Verklaring WUO of DGA 2014 en een uittreksel handelsregister. Zonder deze documenten nemen wij uw bieding niet in behandeling.
-U hebt in de afgelopen 8 jaar, meer dan 2 jaar werkervaring opgedaan op makelaarsgebied, aantoonbaar in CV.
-Uw competenties zijn omgevingsbewust, resultaatgericht en onderhandeling bekwaam.
-U beschikt over een MBO+/HBO werk- en denkniveau.
-Het hebben van een makelaarsdiploma of vergelijkbaar is een pré.
Gunningscriteria
-U beschikt over het diploma kandidaat Makelaar-Taxateur (KRMT), kopie diploma bijvoegen.
|
30% |
-U beschikt over een HBO diploma, kopie diploma bijvoegen. U beschikt niet over het diploma kandidaat Makelaar-Taxateur (KRMT).
|
15% |
-U beschikt over het diploma Assistent Makelaar-Taxateur (ARMT), kopie diploma bijvoegen. U beschikt niet over het diploma kandidaat Makelaar-Taxateur (KRMT).
|
15% |
-U hebt in de afgelopen 8 jaar, meer dan 4 jaar werkervaring opgedaan op makelaarsgebied, aantoonbaar in CV
|
20% |
-U hebt in de afgelopen 8 jaar werkervaring opgedaan bij rijks- of gemeentelijke overheid, aantoonbaar in CV
|
20% |
|