Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
7-4-2014 |
Einddatum |
1-1-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Aanvraag reden opmerkingen |
Project Berm ICT |
Wie zoeken wij?
-Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding, bijvoorbeeld in een van de technische richtingen of bedrijfskunde
-Je hebt aantoonbaar ruime ervaring met het beheren van ICT processen op basis van de ITIL methodiek (incidentbeheer, wijzigingsbeheer, probleembeheer) en bent ITIL gecertificeerd
-Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
-Je bent klantgericht, pro-actief en oplossingsgericht. Je hebt een goed inlevingsvermogen en bent ook voldoende assertief
-Je beschikt over een sterk analytisch vermogen
-Je werkt gestructureerd en zorgvuldig
-Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
Wat bieden wij?
Een veelzijdige klus met een pakket aan uitdagingen. Wij bieden een grote mate van zelfstandigheid.
Wat worden je belangrijkste taken ?
-Je bent voornamelijk belast met de taakgebieden wijzigingsbeheer, en aanvullend met incident- , probleem- & configuratiebeheer
-Je bent verantwoordelijk voor het inrichten en het bewaken van het afgesproken serviceniveau.
-Je hebt een centrale rol in de sturing bij het oplossen van incidenten. wijzigingen en problemen in de ICT infrastructuur.
-Je stuurt de afhandeling van incidenten, wijzigingen en problemen en bent in staat te prioriteren.
-Je begrijpt het verschil tussen functionele beheerprocessen (ASL, BISL) en technische beheerprocessen (ITIL).
-Je bent in staat bruggen te bouwen tussen applicatiebeheer en technisch beheer.
Wat is je rol als Procesondersteuner in het Wijzigingsbeheer?
-Je bent verantwoordelijk voor gecoördineerde en gecontroleerde uitvoering van wijzigingen binnen de ICT-infrastructuur.
-Je overlegt, denkt mee en adviseert de klantorganisatie over aanpak en invulling van de uit te voeren wijzigingen, zowel inhoudelijk als planning-technisch.
-Je accepteert, classificeert en registreert wijzigingsverzoeken en informeert de klant hierover.
-Je bewaakt de voortgang van het Wijzigings-proces en ziet toe op de kwaliteit en tijdigheid van de werkzaamheden en gekozen oplossingen.
-Je coördineert de werkzaamheden van de verschillende disciplines en bewaakt de voortgang van de implementatie van de wijzigingsverzoeken.
Wat is je rol als Procesondersteuner in het incident- , probleem- & configuratiebeheer?
-Je bent een professional die het hoofd koel houdt, direct de urgentie van incidenten, storingen en wijzigingen kan inschatten en overeenkomstig handelt.
-Je voert wekelijks overleg met mede procesbeheerders over het behaalde serviceniveau. Tijdens dit overleg destilleer je tevens aanvullende behoeften van de klant.
-Teneinde het serviceniveau naar de klanten te realiseren voer je geregeld overleg met de BERM ICT beheerorganisatie (systeembeheerders, werkplekspecialisten, helpdeskmedewerkers, etc).
-Je bent in staat samen met hen veranderingen te initiëren en door te voeren.
-Je rapporteert aan manager/kwartiermaker ICT
Aanvraag gunningscriteria
|
- opleiding (HBO technisch of bedrijfskunde) |
 |
10 |
- competenties (oplossingsgericht, assertief en inlevingsvermogen) |
 |
7 |
- referentie (3 jaar aantoonbare ervaring in gelijkbare functie) |
 |
8 |
- relevante ervaring (met het beheren ICT processen o.b.v. ITIL methodiek en ITIL gecertificeerd) |
 |
9 |
|
|
|
|
|