Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
15-4-2014 |
Einddatum |
1-6-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
Aantal posities |
4 |
Aanvraag reden |
Piekwerkzaamheden |
Aanvraag reden opmerkingen |
Het betreft het wegwerken van achterstanden op de bijzondere bijstand (3 posities, startdatum 15-0402914) en reguliere werkzaamheden op rechtmatigheid (1 positie, startdatum 01-05-2014) |
Functie-inhoud
Aanvraagbehandeling
-informeert aanvragers over procedures, criteria e.d.
-neemt aanvragen bijzondere bijstand en langdurigheidstoeslag in ontvangst
-beoordeelt de aanvragen bijzondere bijstand en langdurigheidstoeslag
-adviseert over de toekenning van aanvragen bijzondere bijstand en langdurigheidstoeslag
-verzorgt de administratief-procedurele afhandeling
|
|
De functie wordt overwegend gekenmerkt door:
-aanvraagbehandeling op meerdere aandachtsgebieden met een grote diversiteit, complexiteit en groot specialistisch karakter
-beoordeling en behandeling van aanvragen gebeurt in afstemming met de aanvrager en aan de hand van wet- en regelgeving
|
|
Functie-inhoud
-De klantmanager rechtmatigheid is verantwoordelijk voor de inname en beoordeling van de aanvragen levensonderhoud WWB en IOAW (onder toepassing van een strikt handhavingsbeleid )
-evenals het beoordelen en afwerken van mutaties levensonderhoud.
-Desgevraagd de klantmanager doelmatigheid bijstaand bij moeilijkere rechtmatigheids vragen
-De klantmanager rechtmatigheid heeft een werkvoorraad , geen klantenbestand.
Functie eisen:
-36 uur per week
-Hbo werk- en denkniveau
-Minimaal 3 jaar relevante ervaring met de uitvoering van rechtmatigheid en toekenning van levensonderhoud (harde eis)
-Kennis van GWS4all en Mre
Competenties :
-Communicatief vaardig
-Fraudealert
-Integer
-Stressbestendig
-Zelfstandig
|