Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
1-8-2014 |
Einddatum |
30-11-2014 |
Optie tot verlenging |
Nee |
|
16 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Aanvraag reden opmerkingen |
Betreft inzet wegens drukte binnen het team en vertrek van een van de teamleden. |
Binnen het team Bijzondere Wetten (3 fte, verdeeld over vier medewerker) van de afdeling Veiligheid en Wijken van de gemeente Gouda is tijdelijk plaats voor een ‘medewerker bijzondere wetten’.
Deze persoon wordt geacht om flexibel inzetbaar te zijn binnen het team Bijzondere Wetten.
Hoofdwerkzaamheden van het team:
De werkzaamheden zijn verdeeld in de verplichte wettelijke taken en de gerelateerde taken.
Wettelijke taken:
-Het afgeven van vergunningen op basis van de Algemene Plaatselijke Verordening
Gerelateerde taken
-Evenementen (groot / klein / optochten)
-Standplaatsen
-Venten
-Uitstallingen
-Exploitatie
-Terrassen
-Sluitingstijden
-Coffeeshops
-Seksinrichtingen
-Drank- en horecawet
-Speelautomatenwet
-Winkeltijdenwet
Aanvullende werkzaamheden bij de grote evenementen (veiligheidsoverleggen, optimaliseren processen, input geven voor beleid)
-Keurmerk veilig ondernemen
-Keurmerk veilig uitgaan
-Handhaving van vergunningen en niet vergunde situaties
Aanvraag gunningscriteria
|
Minimaal 2 jaar recente aantoonbare ervaring en kennis m.b.t. bijzondere wetten en vergunningverlening grote evenementen bij een gemeente. |
 |
|
Minimaal in het bezit van een MBO/HBO diploma op het gebied van administratie en/of rechten. |
 |
8 |
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. inclusief reiskosten en woon-werk en fee kosten). |
 |
|
Aantoonbare ervaring met het onderwerp Openbare Orde en Veiligheid in relatie tot grote evenementen. |
 |
8 |
Kandidaat minimaliseert of compenseert CO2 uitstoot (toelichten 1ste pagina CV). |
 |
8 |
Minimaal 2 jaar recente aantoonbare ervaring met overige werkzaamheden zoals beschreven in de functiebeschrijving (wettelijke taken en of gerelateerde taken). |
 |
8 |
|
|
|
|
|