Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
99
 
Opdracht
Budgetbeheerder, 12 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-09-10 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

 

Aanvraagnummer

99

Aanvang

1 oktober 2014

Duur

tot 1-4-2015 (optie tot verlenging nog onbekend)

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

0 maal 0 maanden

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

12

Verloopt op

10-09-2014 12:00

Profiel
Wij zijn op zoek naar een ervaren, flexibele en communicatief vaardige budgetbeheerder. Je bent resultaatgericht; het leveren van kwaliteit en kwantiteit staat bij jou voorop. Samenwerken en verbinding hebben met je collega’s zijn voor jou van belang om tot betere prestaties te komen. Je hebt een pro actieve houding en draagt bij tot een verdere kwaliteitsverbetering binnen het team schuldhulpverlening. Verder heb je:

-minimaal MBO 4 opleiding; bij voorkeur juridisch financiële dienstverlening

-minimaal 3 jaar budgetbeheer ervaring in de afgelopen 5 jaar

-ervaring als budgetbeheerder met financieel administratieve processen en dossiervorming

-ervaring met en kennis van het Allegro Budgetbeheer systeem en GWS
 

Opdracht en takenpakket
Tot de opdracht en het takenpakket van de budgetbeheerder behoort onder meer:
-opstellen en aanpassen budgetplan m.b.v. het VTLB
-reserveren van de afloscapaciteit opgezette schuldregelingen
-uitvoeren van en verantwoordelijk voor het betalingsverkeer
-controleren binnenkomst en uitgaven inkomsten
-uitvoeren van de hercontroles lopende schuldbemiddelingen
-nauw samenwerken met de schuldhulpverlener
-aanmeld- en begeleidingsgesprekken klant

Let op: deze opdracht kan eventueel in combinatie met de opdracht zoals beschreven in Aanvraag 98 worden uitgevoerd. Er ontstaat dan 1 opdracht, van 36 uur per week. Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat interesse heeft in het uitvoeren van de gecombineerde functie.


Organisatie

De gemeent is een organisatie die wordt getypeerd door korte lijnen, veel ruimte voor zelfstandigheid en eigen initiatief.
De gemeente verwacht van alle medewerkers in de organisatie dat zij in hun dagelijks handelen vier kernwaarden laten zien. De kernwaarden zijn: resultaatgericht, ondernemend, transparant en samenwerkend in teams



Vereisten / knock-outcriteria
-Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau
-Aantoonbare werkervaring als budgetbeheerder
-Kennis van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening



Gunningscriteria (weging)
-Minimaal afgeronde MBO-opleiding (bij voorkeur SJD) (15%)
-Minimaal 3 jaar ervaring als budgetbeheerder in de afgelopen 5 jaar (30%)
-Kennis van de Wet gemeentelijke schuldhulpverlening (25%)
-Aantoonbare werkervaring met Allegro (Art) (25%)
-Basiskennis GWS (5%)

De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaat die in deze vergelijking als beste wordt beoordeeld, wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-Resultaatgericht
-Ondernemend
-Transparant
-Samenwerkend in teams

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht