Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ10660
 
Opdracht
Financieel Administratief Ondersteuner, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-01-19 15:14
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 26-1-2015
Einddatum 30-6-2015
Optie tot verlenging Ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Piekwerkzaamheden

 

Generieke taken:
Verricht en/of begeleidt hoogwaardige dan wel hoogwaardig specialistische werkzaamheden als uitvloeisel van het geformuleerde beleid en regelgeving (maatschappelijk, technisch, financieel of juridisch), waaronder:
-het opstellen, uitwerken, toetsen en/of beoordelen van complexe berekeningen, tekeningen, rapportages en beschikkingen;
-het adviseren van leidinggevenden, mede ontwikkelen van beheers – en managementinstrumenten;
-het uitvoeren van complexe procedures en regelingen;|
-het vastleggen en verwerken van complexe gegevens;
-het genereren van informatie.

 

Specifieke taken:

Het leveren van brede financieel-administratieve ondersteuning zoals:
-het structureren en aansturen van werkwijzen en bedrijfsprocessen;
-het inboeken van complexe inkoop- en verkoopfacturen ;
-het ondersteunen van budgethouders bij het P&C proces;
-het opstellen van management rapportages.
-Het oppakken van diverse werkzaamheden binnen de administratie


Overige werkzaamheden:

1.  Verricht overige werkzaamheden.

 

Verantwoordelijkheden en bevoegdheden:
Het ontwikkelen van eenmalige nieuwe oplossingen op het gebied van uitvoerende werkzaamheden zoals:
-Adviseren op een aspectgebied op beleidsniveau en instrumenteel niveau met een integrale dan wel strategische invalshoek en/of
-Het verzamelen van informatie, verstrekken van informatie, behandelen van aanvragen en begeleiden van klanten van de gemeente.



Zelfstandige inrichting eigen werk en / of van dat van anderen: planning, middelen aanwending, methoden en technieken. Gevraagd en ongevraagd adviseren van leidinggevenden en medewerkers
-Verrichten complexe uitvoerende werkzaamheden met bijv. precedenten werking.
-Opstellen van plannen van aanpak voor klantbegeleiding. Het beoordelen van gegevens en verrichten van onderzoek alsmede het opstellen van rapportages. Het doorverwijzen van klante


Het coördineren van werkzaamheden op een afgerond werkveld
-Werkverdeling, voortgangsbewaking, kwaliteitsbewaking en kennisoverdracht.
-Het aan en bijsturen van werkprocessen.

 

Contacten:

Intern:
-Onderhoudt contacten met het afdelingshoofd ter verantwoording en afstemming.
-Heeft contacten met medewerkers en leidinggevenden t.b.v. advisering, samenwerking en informatie-uitwisseling.
-Met leidinggevenden over instrumentbouw, - beheer en gebruik.
-Met medewerkers over werkverdeling, voortgangsbewaking en kwaliteitsbewaking

 

Extern:
-Met andere overheden, instanties, burgers en belangenvertegenwoordigers om informatie te verkrijgen en te verstrekken over beleidsplannen en – voornemens.
-Onderhoudt contact over begeleiding en ondersteuning met klanten.

 

Werk – en denkniveau:
-HBO werk – en denkniveau.
-Diepgaande kennis van relevante wet – en regelgeving, beleidslijnen op het eigen vakgebied.
-Coördinatie van werkprocessen.
-Kennis van politiek bestuurlijke beleidsprocessen.
-Analysevaardigheden.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht