Beschrijving
Duur
Aanvang
z.s.m.
Duur
12 maanden
Optie
1 maal 6 maanden
Opdracht
Als applicatiebeheerder MidOffice ben je verantwoordelijk voor de gebruikersondersteuning en beheeractiviteiten voor onze MidOffice. Hierbij staat deze gemeente voor grote uitdagingen op het gebied van de steeds verdergaande digitalisering van alle werkzaamheden. De MidOffice speelt een belangrijke rol bij het zaakgericht werken en vervult de spil-functie tussen de Front en Back Office. Verder zorg je voor een adequate communicatie over de verschillende producten van MidOffice en koppelingen met de Key2-producten, Corsa en andere applicaties. Je geeft presentaties over deze producten bij de interne klanten. Je draagt zorg voor de implementatie van MidOffice functionaliteiten en je stimuleert het gebruik hiervan. Ook beoordeel je en test je nieuwe en gewijzigde functionaliteiten van de ontwikkelde systemen. Je bewaakt en stuurt de voortgang van beheer- en ontwikkelactiviteiten ten behoeve van onze MidOffice omgeving.
Ook ben je verantwoordelijk voor de bedrijfszekerheid van de applicaties. Je lost problemen van gebruikers op bewaakt de voortgang en veiligheid van applicaties, test en voert de nieuwe release van applicaties uit, past het gebruik aan op de gebruikersbehoeften en je documenteert wijzigingen in applicaties zodat veranderingen bekend en traceerbaar zijn.
Gunningscriteria (weging)
-
Afgeronde opleiding HBO Informatica (20%)
-
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een vergelijkbare functie (30%)
-
Kennis van en ervaring met het Zaaksysteem van Centric, en met BiSL en Test-methodieken (30%)
-
Uurtarief tussen de € 60,- en € 80,- (20%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
-
Daadkrachtig
-
Ontwikkelgericht
-
Communicatief sterk
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 29-04-2015 van 13.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24-04-2015 bericht.
Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.
Overige informatie
ZZP-ers die reageren dienen in het bezit te zijn van een geldige VAR wuo of VAR dga. De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
Het aantal te declareren uren mag het maximum van 1620 uur per jaar niet overschrijden. Er geldt een terugbetalingsverplichting voor het teveel gedeclareerde.
|