Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
007557
 
Opdracht
Technisch specialist implementatie centrale voorziening basi, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-06-23 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving
01-07-2015
31-08-2015
8
20
4
Aantal verlengingen 2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


 

De provincie heeft de verplichting bij het uitvoeren van haar taken authentieke gegevens uit de landelijke basisregistraties te integreren en te gebruiken in haar werkprocessen. Om deze gegevens te kunnen ontsluiten naar de processen en de primaire processystemen is een technische voorziening (BRMO) aangeschaft. Deze voorziening dient op de technische infrastructuur van de provincie Drenthe te worden geïnstalleerd. Tevens dienen de aansluitingen op de landelijk voorzieningen te worden gerealiseerd voor zowel de testomgeving als de productieomgeving. De laadprocessen en actualisatie van de BRMO dient te worden ingericht voor de volgende basisregistraties: BRK, BGT, BAG, BRT, BGT en het nHR.



De kandidaat heeft ervaring met systeemontwikkeling en systeemimplementatie op de genoemde inhoudelijke vakgebieden. Als vanzelfsprekend communiceert de kandidaat gemakkelijk met stakeholders op de verschillende niveaus binnen de organisatie. Dit varieert van de opdrachtgever uit de busness tot de technische systeembeheerders die verantwoordelijk zijn voor de Drentse infrastructuur. Het is vereist dat de kandidaat zo veel mogelijk zelfstandig de systeemimplementatie uitvoert en documenteert. Daarnaast richt de kandidaat in overleg met de proceseigenaar het gegevensbeheer in. Dit zodanig dat het beheerproces aansluit bij de uitgangspunten die de referentiearchitectuur (de PETRA) hier voor het stelsel van basisregistraties aan stelt.

Tevens is de kandidaat in staat om een migratiestrategie uit te werken en door te voeren voor de gegevenselementen uit het RSGB die met de komst van de nieuwe voorziening, uit voor de provinciale organisatie nieuwe authentieke bronnen en koppelvlakken worden betrokken. Bij voorkeur heeft de kandidaat zich eerder bewezen met een succesvolle technische uitrol van basisregistraties binnen een provinciale werkomgeving.



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Universitair werk- en denkniveau
 
Microsoft Certified Solutions Developer (gecertificeerd)
 
Microsoft Certified Professional Developer (gecertificeerd)
 
Kennis van en ervaring met: - Digilevering - Digikoppeling - HR-dataservices - PKI-overheidscertificaten voor digikoppeling - BRK-levering (dus niet Massale Output op basis van LKI en AKR) - BAG-geocodeerservice
 
Ervaring met implementatie van: - Het EBMS-protocol - Soap implementaties o.b.v. Microsoft .NET, Visual studio 2013+ - JAVA-services - Oracle 11g - MS-SQL server - Postgress - Microsoft active directory - Virtualisatie in combinatie met de bovenstaande services en protocollen - de uitrol van een Enterprise ServiceBus (ESB) - toepassing van authentieke gegevens binnen een documentmanagementsysteem (specifiek Docbase) en in de bijbehorende DIM-processen.
 
Kennis van en ervaring met informatieanalyses waarbij de hiërarchie, die het gegevensmodel van het nieuwe Handelsregister kenmerkt, een belangrijk onderdeel is.
 
Eerdere succesvolle realisatie van een serviceadapter ter interpretatie van de berichtuitwisseling volgens de standaarden van HR-dataservice (KvK).
 
Kennis van de aandachtspunten die gelden wanneer een systeem dat op basis van JAVA is ontwikkeld, wordt uitgerold op een Microsoft-omgeving.


Inhoudelijke CV wensen
40 % Kennis van en ervaring met het integreren van geografische en administratieve basisregistraties
60 % Kennis van en ervaring met het begeleiden van diverse stakeholders bij de integratie van software binnen de provinciale werkprocessen


Planning
17-06-2015 00:00
22-06-2015 12:00
22-06-2015 23:59
23-06-2015 12:00
23-06-2015 00:00
24-06-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht