Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
008405
 
Opdracht
Procesregisseur informele zorg/respijtzorg, 12/16 u-w
 
Sluitingsdatum
2015-09-08 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
15-09-2015
15-03-2016
12
16
8
4
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving

De gemeente heeft de afgelopen jaren vanuit haar verantwoordelijkheid voor mantelzorgers gebouwd aan een ondersteunend pakket aan voorzieningen voor deze doelgroep. De informele voorzieningen worden aangeboden binnen een infrastructuur die samen met de informele zorg is opgesteld en is vastgesteld binnen de kaders van huidige Wmo-beleidsplan. Vanwege de nieuwe Wmo, en de nieuwe doelgroepen wil de gemeente het bestaande pakket aan mantelzorg-respijt-voorzieningen (ook formeel) en de structuren toetsen. Doen we de dingen nog steeds goed en zijn de structuren toekomstbestendig is hierbij de Ham-vraag.  Vanuit de werkwijze 'Het Rhedens model' wordt deze vraag samen met de (georganiseerde) inwoners, en de betrokken professionele uitvoerders beantwoord. De aanpak leidt tot een vernieuwd pakket aan mantelzorgvoorzieningen dat voldoet aan de uitgangspunten van het Wmo-beleidsplan en dat wordt aangeboden binnen een (nieuwe) structuur die is ingericht op basis van de vraag van onze inwoner. De ervaring heeft geleerd dat dit een proces is dat zorgvuldig met de betrokken partijen moet worden behandeld en dat veel breder is dan alleen een pakket mantelzorgondersteuning, oftewel de inhoud.

Kortom de opdracht is:
1. De procesregie op de inrichting van het huidige plan van aanpak respijtvoorzieningen en de toetsing van de effectiviteit hiervan en een voorstel voor het verbeteren hiervan.

2. Het door ontwikkelen van de bestaande visie op de huidige structuur van de informele zorg en een visie op de samenwerking van de informele zorg met de formele zorg en het verbeteren hiervan.

 



Opleiding op WO-niveau

Is in staat om vanuit inwonersperspectief met zowel informele, als professionele partijen te communiceren

Is een uitstekende netwerker en weet integrale samenwerking naar tevredenheid van betrokkenen tot stand te brengen

Heeft ervaringen met het werken bij de gemeente, maar ook met haar partners in het Sociale Domein

Is in staat met een helikopterview naar het vraagstuk te kijken, met een brede blik naar mogelijke verbindingen.



Tarief
Maximaal: € 80,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

minimaal afgerond WO-niveau
 
tenminste 5 jaar ervaring in het sociale domein
 
aantoonbare ervaring met visie en strategie ontwikkeling in het sociale domein
 
is bekende met de informele zorg en weet op de praktijkgerichte netwerken en samenwerking tot stand te brengen



Inhoudelijke CV wensen
40 % Naast WO-opleiding, is er scholing op het gebied van netwerken en organisatie
40 % Uitgebreide ervaring op het gebied van samenwerking en het tot stand komen van netwerken, met oog voor een praktijkgerichte werkwijze
20 % Netwerken met oog voor de inwoner



Planning
01-09-2015 00:00
07-09-2015 12:00
07-09-2015 23:59
08-09-2015 23:59
09-09-2015 00:00
10-09-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht