Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker team inwonerszaken/BRP, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-09-18 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Groningen
 
Beschrijving

Aanvang opdracht: 28-9-2015
Voltooiing opdracht: 23-10-2015
Optie verlenging: n.v.t.

Prijsstelling: maximaal €30
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken
Uren: 32 per week
Aantal FTE: 0,9 fte
Type: 2B dienst 

 

Wat ga je doen?
In verband met ziekte zijn wij op zoek naar een ervaren medewerker GBA/BRP voor de duur van 4 weken.
De werkzaamheden bestaan uit:

-Verwerken van alle voorkomende mutaties (inclusief) correcties in de GBA/BRP.

-Het inschrijven naar aanleiding van een 1e vestiging in Nederland.

-Het verstrekken van inlichtingen.

-Het opbouwen van onderzoeksdossiers.

 
 
Kandidaatomschrijving
Wie ben je?
Je hebt mnimaal MBO werk- en denkniveau en ruime werkervaring en kennis op het gebied van burgerzaken.  Je kunt goed met mensen omgaan en bent klantgericht. Je bent je bewust van de rol die je als vertegenwoordig(st)er van de gemeente hebt en je eigen invloed hierop. Je zet je voor 100% in om in teamverband de gestelde doelen en resultaten te behalen. Verder ben je proactief, leergiering en accuraat en speel je graag in op behoeften van de klant. Goed presteren is jouw motto. Affiniteit met ICT en cijfermatig inzicht is gewenst. Je hebt ervaring in het werken met de Centric applicatie Key2Burgerzaken.

 
Eisen
 
Diploma
in het bezit van het diploma BABZ
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 10 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:70 %


werkervaring
relevante werkervaring bij een gemeente

< 1 jaar (5 %)

< 2 jaar (10 %)

<3 jaar (15 %)

>3 jaar (20 %)

Weging:20 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht