Beschrijving
Startdatum 15-05-2013
Optie verlenging Aantal 2
Optie verlenging Maanden 2
Opdracht omschrijving
De Afdeling Ruimte bestaat per 1 januari 2012 uit het team Uitvoering en het team Regie. Het team Uitvoering is verantwoordelijk voor een kwantitatief en kwalitatief goede bestemmingsplanprocedures, Wabo-vergunningverlening, toezicht en handhaving Wabo en APV.
Plaats in de organisatie
De betreffende medewerker valt onder de teammanager van het team Uitvoering, afdeling Ruimte.
Hoofdtaken
1. Juridisch uitvoeren van handhavingszaken.
2. Adviseren in en het opstellen van verweerschriften in juridische procedures, inclusief de vertegenwoordiging bij de beroepsinstanties.
3. Juridische ondersteuning, vraagbaakfunctie t.b.v. de collega’s van het team Uitvoering.
4. Juridisch adviseren bij vergunningen en afwijkingen
Kandidaat omschrijving
Kennis en vaardigheden
- afgeronde juridische opleiding op HBO-niveau, met een achtergrond op het gebied van bouw en RO-wet en regelgeving en affiniteit met milieu.
- 3 jaren recente werkervaring in een soortgelijke functie
Gedragscompetenties
1 Klant- en servicegericht
Onderzoekt interactief wensen en behoefte van de (interne en externe) klant en handelt hiernaar. Toont eerlijkheid en integriteit in het contact, geeft een hoge prioriteit aan dienstverlening en klanttevredenheid.
2 Professioneel
Zet vakkennis en vaardigheden in, werkt samen, maakt heldere afspraken over prestatie en resultaat. Neemt verantwoordelijkheid.
3 Plannen en organiseren
Bepaalt effectief doelen en prioriteiten van zichzelf en anderen. Geeft benodigde acties, tijd en middelen aan om bepaalde doelen te bereiken.
4 Overtuigingskracht
Is in staat om de mening van anderen te beïnvloeden door middel van argumenten en enthousiasme.
5 Aandacht voor kwaliteit
Zorgt voor structuur in processen, informatie en omgeving, zodat kwaliteit, zorgvuldigheid en efficiency gewaarborgd is.
6 Probleemanalyse
Signaleert problemen, herkent belangrijke informatie en legt verband tussen gegevens. Spoort mogelijke oorzaken van problemen op, zoekt naar terzake doende gegevens.
7 Schriftelijke presentatie
Stelt ideeën, boodschappen en meningen in begrijpelijke en correcte taal op schrift. Hanteert een bij de doelgroep passende schrijfstijl.
8 Persoonlijke presentatie
Geeft een goede indruk van zichzelf en daarmee van de organisatie. Straalt professionaliteit uit.
Kwaliteit aangeleverd CV
CV volledig in het Nederlands (maximaal 3 pagina's)
Minimaal 1 referentie van een eerder relevant project/opdracht.
Werkervaring cv eis
3 jaren recente werkervaring in een soortgelijke functie
Opleiding cv eis
afgeronde juridische opleiding op HBO-niveau, met een achtergrond op het gebied van bouw en RO-wet en regelgeving en affiniteit met milieu. (met diploma)
Opleiding
-aanvullende opleiding op het gebied van WABO Gewicht: 40 %
Werkervaring
3 jaar recente werkervaring bij een gemeente Gewicht: 40 %
Specifieke kennis / Ervaring
aantoonbare kennis van de AWB Gewicht: 20 %
Start publicatie 25-04-201300:00
Vragenstellen tot (NVI) 06-05-201323:59
Beantwoording vragen 07-05-201323:59
Offertes indienen tot 10-05-201317:00
Beoordeling offertes (vanaf) 13-05-201300:00
Verwachte terugkoppelingsdatum 31-05-201323:59
|