Beschrijving
|
|
|
17-06-2013 |
Dienstverband |
1) 20 uur p/week 2) 40 uur p/week |
Aanvraagnummer |
FL336 |
Werk/denkniveau |
MBO |
Verloopdatum |
25-06-2013 09:00 |
Aanvang |
1) zsm 2) vanaf 8 juli 2013 |
|
Duur |
1) tot 3 augustus 2) tot 16 augustus 2013 |
|
Afdeling Publiekszaken (PZ)
Binnen de afdeling PZ staat de dienstverlening naar onze burgers, bedrijven en instellingen centraal via alle kanalen. De komende jaren zal de afdeling een belangrijke rol spelen in het verder vormgeven van het gemeentelijk klantcontactcentrum (KCC). Dit KCC beantwoordt in 2013 het merendeel van de huidige vragen van onze klanten aan de gemeentelijke organisatie. De doelstelling is dat de gemeente, via haar KCC, in 2015 meer dan 80% van alle vragen, die aan de overheid gesteld worden, beantwoordt.
Opdracht
Als medewerker frontoffice Publiekszaken ben je zelfstandig werkzaam aan de Publieksbalie. Je draagt zorg voor verwerking van aanvragen van o.a. reisdocumenten en rijbewijzen, verklaringen omtrent het gedrag, verhuisaangiften, uittreksels GBA, burgerlijke stand en overige verklaringen. Bij voorkeur verricht je ook frontoffice werkzaamheden voor de themagebieden Sociale zaken, Wmo, Bouwen en Wonen en Vergunningen.
Gunningscriteria
- Een diploma BOP (of vergelijkbaar), 40%
- Minimaal 1 jaar ervaring (in de afgelopen 2 jaar) met werkzaamheden binnen een frontoffice van een gemeente op het gebied van burgerzaken, 25%
- Minimaal 1 jaar ervaring (in de afgelopen 2 jaar) met werkzaamheden binnen een frontoffice van een gemeente op het gebied van Sociale zaken, Wmo, Bouwen en Wonen en Vergunningen, 10%.
- Minimaal 0,5 jaar ervaring (in de afgelopen 2 jaar) met de burgerzaken-applicaties van Centric, 15%
- Minimaal 0,5 jaar ervaring (in de afgelopen 2 jaar) met de Sociale Zaken-applicaties (GWS4ALL) van Centric, 10%
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
• Organiseren en plannen
• Communicatieve vaardigheden
• Zelfstandig kunnen werken
• Zorgvuldig
• Stressbestendig
• Flexibel
Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.
Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 7.
Benodigd aantal professionals
2.
Werkdagen
Functionaris 1: Maandag-, woensdag-, donderdag- en vrijdagochtend van 08.00 tot 13.00 uur. Bereidheid is gewenst om indien gewenst op woensdagavond beschikbaar te zijn.
Functionaris 2: Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur. Bereidheid is gewenst om indien gewenst op woensdagavond beschikbaar te zijn.
CV-eisen
Geef in het cv duidelijk aan op welke dagdelen u / de door u aangeboden kandidaat beschikbaar en bereid is om de werkzaamheden uit te voeren.
Verder eisen: maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, inclusief 2 referenties.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 4 juli van 13.00 uur tot 15.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 27 juni bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.
|