Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Ervaren DIV medewerker, 28u/w
 
Sluitingsdatum: 2017-01-23 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 1-2-2017 
Voltooiing opdracht: 31-12-2017
Optie verlenging: 4 x 3 maanden 
Prijsstelling: maximaal €50
Vakgebied: Dienstverlening & Facilitair Uren: 28 per week
Aantal FTE: 
Type: Openbaar Opdrachtomschrijving


Het cluster
Binnen het cluster Informatie vindt het beheer plaats van de documentaire informatie en van de ICT-infrastructuur. Verder voorziet het cluster de interne klanten van adviezen over alles dat met de informatiehuishouding van de organisatie te maken heeft, zoals informatiebeleid- en architectuur, automatisering, gegevensbeheer, zaakgericht werken en samenwerkingsverbanden.


 
De opdracht:
In onze organisatie worden grote slagen gemaakt als het gaat om de digitalisering van documentaire informatie.
De werkzaamheden hebben betrekking op het registreren en digitaal archiveren van documenten op het gebied van WABO- en bodemdossiers en van de OFGV in het DMS Verseon.
KandidaatomschrijvingDe kandidaat heeft minimaal een MBO-opleiding op administratief gebied en beschikt over ruime ervaring op het gebied van digitale registratie en archivering in Verseon bij een gemeente. De kandiaat kan goed in teamverband werken.
 


De kandidaat beschikt over de volgende competenties:
- Zelfstandigheid: verricht zonder hulp van anderen taken, probeert op eigen kracht probleemsituaties de baas te worden. Handelt volgens eigen overtuiging, onafhankelijk van anderen.
- Nauwkeurigheid: verricht werkzaamheden met grote mate van accuratesse.
- Kwaliteitgerichtheid: is zich ervan bewust dat het te leveren product moet voldoen aan gestelde eisen, normen en prioriteiten en handelt hiernaar. Legt verantwoording af voor het gerealiseerde kwaliteitsniveau. Streeft naar continue kwaliteitsverbetering.
- Flexibiliteit: verandert het eigen gedrag als zich problemen of kansen voordoen om een gesteld doel te bereiken.
 
De competenties zoals verwoord in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden tijdens het gesprek getoetst door de gemeente.
 
! Let op: ben je zzp'er en wil je in aanmerking komen voor deze opdracht, dan ga je akkoord met een flexibel dienstverband bij een intermediair; je wordt niet als zzp'er ingezet voor deze opdracht. Zzp'ers moeten door een bemiddelaar worden aangeboden en dienen op voorhand tevens (tarief- en contract) afspraken gemaakt te hebben met deze intermediair.
Gespreksplanning

De gemeente nodigt 3 kandidaten uit voor een kennismakingsgesprek. De gesprekken vinden plaats in week 4, 2017. Wij verzoeken de kandidaten hier rekening mee te houden.
 

 
Heeft u zicht nog niet geregistreerd als aanbieder op Flevolandhuurtin.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. Na goedkeuring van deze registratie kunt u via www.flevolandhuurtin.nl offertes indienen voor deze opdracht. Zonder registratie kunnen er geen offertes ingediend worden voor deze en andere opdrachten.
Toelichting op rooster28 uur in overleg in te vullen


Eisen
Opleiding Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO-opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als medewerker DIV bij een gemeente in de afgelopen 6 jaar. 
Referentie vereist Systeemkennis Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met archivering in het DMS-systeem Verseon, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.

Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
Motivatiebrief (max. 1 A-4)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %Motivatiebrief Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht. De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %


Sollicitatiegesprek Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is.
Weging: 25 %


WerkervaringOp CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar als DIV-medewerker met het archiveren van digitale documenten bij een gemeente.Weging: 13 %OpleidingOp CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding administratief medewerkerWeging: 7 %

BeschikbaarheidOp CV aantoonbaar per 1 februari beschikbaar voor 28 uur per week. ! Let op: als de beschikbaarheid niet uit het CV blijkt, wordt dit percentage NIET toegekend.Weging: 10 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden