Startdatum |
26 augustus 2013 |
Einddatum |
31 december 2013 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
|
Uren per week |
36 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
2 keer, 2 maanden |
Wat ga je doen?
• Je adviseert bij het proces van inkoop en aanbesteding over de te volgen inkoopstrategie, het beleid, de procedures en methoden waarbij rechtmatigheid en doelmatigheid belangrijke randvoorwaarden zijn.
• Belangrijk daarbij is dat je eventuele mogelijkheden van gezamenlijke inkoop signaleert en coördineert.
• Je adviseert over multidisciplinaire vraagstukken, ontwikkelt beleids- en beheersinstrumenten en levert een actieve bijdrage aan de ontwikkeling en uitbouw van de service eenheid, bijvoorbeeld door het trekken van een inhoudelijk dossier zoals spendanalyse, duurzaam inkopen, accountmanagement etc.
• Accountmanagement is een belangrijk onderdeel van je functie. Je voert de regie over klant- en accountplannen, coördineert de samenstelling van de inkoopjaarkalender en bewaakt het overzicht van de raamovereenkomsten.
• Daarnaast ben je ambassadeur van de inkoopafdeling. Dit houdt in dat je met enthousiasme inkoop op de kaart zet bij de diverse klanten, onder andere door voorlichting te geven over het inkoopbeleid, inkooptools, aanbestedingen en raamovereenkomsten.
De planning
Datum publicatie |
8 augustus 2013 |
Sluiting vragen |
13 augustus 2013 |
Beantwoording vragen |
14 augustus 2013 |
Sluiting opdracht |
15 augustus 2013 |
Gesprekken |
23 augustus 2013 |
Terugkoppeling |
30 augustus 2013 |
Eisen
Relevante vakopleiding zoals Nevi 2 tactisch.
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring van het inkoopvak binnen de, bij voorkeur, gemeentelijke overheid.
Gunningscriteria
Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig en projectmatig uitvoeren van (complexe) aanbestedingstrajecten van zowel leveringen, diensten als werken.
|
60% |
Uitstekende adviesvaardigheden.
|
20% |
Sociale vaardigheden.
|
20% |
|