Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Procesadviseur HRM en Financiƫle administratie
 
Sluitingsdatum: 2018-01-02 08:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Personeel en organistatie
 
Provincie: Limburg
 
Beschrijving:
 
Van 17-1-2018 t/m 1-3-2018   |   Optie verlenging: 2 x 3 maanden
€0 - €80 per uur   |   Personeel & Organisatie   |   Uren: 72 totaal   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 20-12-2017 13:00 
Vragen stellen tot 27-12-2017 08:00 
Beantwoording vragen 29-12-2017 11:00 
Offerte indienen tot 02-01-2018 08:00 
Start beoordeling 02-01-2018 08:00 
Verwachte gunning 12-01-2018 11:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
HRM beheert namens de directie de personele budgetten. Met name voor de budgetten op het gebied van salariskosten en inhuur vindt actieve sturing plaats. Om invulling te kunnen geven aan deze rol levert HRM maandelijks ken- en stuurgetallen.
 
HRM beheer verzorgt:
- Stuurinformatie gebaseerd op vaste en tijdelijke loonkosten, vacatureruimte en inhuurbudgetten
- Het administratieve proces om deze budgetten te beheren en administreren
- Het contractbeheer voor inhuur
 
Verbetering
Momenteel worden de processen rondom het personeelsbudget en inhuur ondersteund door verschillende applicaties en modules waardoor er weinig samenhang is. Bovendien zijn de processen erg arbeidsintensief en foutgevoelig. Bij de verbetering van deze processen zijn de teams financiën en HRM betrokken en de primaire verantwoordelijkheid  voor de aangevraagde budgetten ligt bij de leidinggevenden. De benodigde verbetering spitst zich zowel toe op het beheerproces, de aansluiting binnen de begroting als op de op te leveren managementrapportages.
 
Applicaties
- Beaufort - Gemal (must)
- CiVision Middelen (must)
- LIAS (pré)
- Excel (must, gevorderd gebruik) 
 
Opdracht
Analyseer de bestaande processen en lever een verbeterplan op om te komen tot:
- Een efficiënter en eenduidiger beheerproces,
- Betere onderlinge afstemming  en aansluiting van werkzaamheden tussen FIN en HRM
- Efficiëntere aansluiting tussen gegevens uit ons HR-systeem (Raet) en financiële administratie
- Uitgelijnd gebruik van applicaties.
 
Hiervoor zal kritisch gekeken moeten worden naar aspecten als besluitvormingsproces, verwerking in personeel-, salaris- en financiële administratie, etc. Er is al het nodige voorwerk gedaan, we kunnen echter iemand gebruiken die het geheel overziet, doorziet en coördineert. Om ons hierover te adviseren zijn wij op zoek naar iemand die kan adviseren op het gebied van HRM-werkprocessen, salarisadministratie en financiële administratie. 
 
Kandidaatomschrijving
De gewenste kandidaat: 
?Is in het bezit van tenminste een HBO diploma in een financiele of HR richting.
Heeft werkervaring met rapportagebeheer, ontsluiten van informatie vanuit meerdere (financiele) systemen tot stuurinformatie.
Heeft werkervaring met adviseren op het gebied van HRM-werkprocessen, salarisadministratie en financiële administratie.
Heeft werkervaring met procesverbeteringen, proces analyse, managementrapportage, koppelen en verbinden van gegevens, kernregistraties.
Naast specialistische kennis en ervaring verbinding kunnen maken met de mensen betrokken bij de processen. 
 
Ervaring met de volgende Applicaties: 
- Beaufort - Gemal (must)
- CiVision Middelen (must)
- LIAS (pré)
- Excel (must, gevorderd gebruik)
 
 
Eisen
Opleiding
Op cv aantoonbaar tenminste een afgeronde HBO opleiding in de richting van financiën, Bedrijfskunde of personeelsmanagement. 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning 
Kopie ID (indien ZZP-er)
Kopie polis beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien ZZP-er)
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  10 %
 
 
Werkervaring 
Op CV aantoonbaar werkervaring met procesverbeteringen, proces analyse, managementrapportage, koppelen en verbinden van gegevens, kernregistraties.
Weging: 20 % 
 
 
Werkervaring 
Op CV aantoonbare werkervaring met de volgende Applicaties:  - Beaufort - Gemal - CiVision Middelen
Op cv aantoonbaar werkervaring met één van genoemde applicaties (20 %)
Op CV aantoonbaar werkervaring met twee van genoemde applicaties (40 %)
Weging: 40 % 
 
 
Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar beschikbaar vanaf 17 januari 2018
Weging: 5 % 
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
- gestelde eisen in de opdracht 10% - gestelde wensen in kandidaatsomschrijving 15% 
Weging: 25  
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden