Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Senior Infrastructuurbeheerder
 
Sluitingsdatum: 2018-04-02 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Limburg
 
Beschrijving:
Van 16-4-2018 t/m 16-7-2018   |   Optie verlenging: 3 x 3 maanden
€0 - €70 per uur   |   Automatisering/ICT   |   Uren: 40 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 20-03-2018 11:00 
Vragen stellen tot 26-03-2018 08:00 
Beantwoording vragen 27-03-2018 10:00 
Offerte indienen tot 02-04-2018 08:00 
Start beoordeling 02-04-2018 08:00 
Verwachte gunning 10-04-2018 09:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
De gemeenten vormen het ICT samenwerkingsverband en regisseert, realiseert en beheert voor de deelnemende gemeenten ICT-voorzieningen en -ontwikkelingen voor wat betreft de technische infrastructuur tot en met de werkplek.
 
Met de opdracht van infrastructuurbeheerder biedt ICTNML jou een mooie uitdaging. Je werkt in een dynamische werkomgeving met een diversiteit aan moderne ICT toepassingen. Een omgeving waarin klantgerichtheid, het bieden van een optimale dienstverlening en innovatie centraal staan. Samenwerken en verbinden staan bij jou dan ook hoog in het vaandel.
 
Taken van de infrastructuurbeheerder:
 
Taak 1:
Het optreden als infrabeheerder volgens ITIL specificaties.
Activiteiten:
• Het oplossen van derde lijns incidenten conform ITIL specificaties.
• Implementatie en beheer van netwerkgerelateerde componenten
• Ondersteuning van de applicatiebeheerder van de klanten
• Het onderhouden van contacten met gebruikers over de afhandeling van incidenten (prioriteitbepaling, tijdstip van afhandeling, gereed melden).
• Het systematisch veilig stellen van bestanden en programmatuur.
• Implementatie en beheer van netwerkgerelateerde componenten
• Ondersteuning van de applicatiebeheerder van de klanten
• Implementatie en beheer van (beveiligings-) systemen
• Beheer van OTAP omgevingen binnen eigen taakgebied
• Neemt in voorkomende gevallen deel aan projecten
• Het doorvoeren van wijziging in het algemeen.
• Het onderhouden van contacten met gebruikers over de afhandeling van wijzigingen
• Het documenteren en administreren van de beheerde omgevingen in de configuratiedatabase van het ITIL pakket.
 
Taak 2:
Het uitvoeren van additionele taken volgens ITIL-specificaties.
Activiteiten: 
• Coördineren van ICT projecten binnen het eigen vakgebied.
• Coördinatie van acceptatietesten.
• Bewaken van de systeemcapaciteit en tijdig adviseren over uitbreiding, aanpassing of vervanging.
• Relevante documentatie in kaart brengen van landschap in de architectuur.
• Het bewaken van de benodigde relevante licenties.
 
De functie van Infrastructuurbeheerder wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Infrastructuurbeheerder is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zpp'er / DGA.
 
ZZP'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
 
Kandidaatomschrijving
HBO werk- en denkniveau, blijkend uit:
 
• Aantoonbare grondige kennis netwerkbeheer voor zowel spraak als data onder meer blijkend uit de beheersing van windows server 2008 en hoger, actieve netwerkcomponenten, Exchange 2010, VmWare vSphere.
• Adequate kennis van de overige ICT omgevingen.
• Adequate kennis van webtechnologie.
• Adequate kennis van systeembeveiliging en ITIL.
• Adequate kennis van hardware (PC’s, printers, etc.).
• Bij voorkeur kennis van virtuele omgevingen (Vmware/VDI)
• Minstens 2 jaren ervaring in een soortgelijke functie.
 
Vaardigheden:
• analytisch denkvermogen
• zelfstandigheid
• een flexibele, klantgerichte instelling
• communicatieve vaardigheden
• accuratesse
• stressbestendigheid
• verbeteringsgerichtheid
 
 
 
 
Eisen
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 2 jaar, tenminste 1 jaar werkervaring als systeem- of netwerkbeheerder. 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring binnen een virtuele omgeving met App-V en VDI te hebben gewerkt, in de afgelopen 4 jaar. 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring binnen de ICT. 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 15 %
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 6 maanden gewerkt te hebben met TopDesk.
Weging: 20 %
 
Werkervaring 
Op CV aantoonbare werkervaring met Windows server 2008 en hoger / AD (active directory) / DHCP / DNS / actieve netwerkcomponenten (switches, routers, firewall, gateway enz.) / Exchange 2010 / MS office 2010.
Ervaring met 1 van bovenstaande onderdelen (5 %)
Ervaring met 2 van bovenstaande onderdelen (10 %)
Ervaring met 3 van bovenstaande onderdelen (15 %)
Ervaring met 4 van bovenstaande onderdelen (20 %)
Ervaring met 5 van bovenstaande onderdelen (25 %)
Weging: 25 %
 
Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar fulltime beschikbaar per 16-04-2018. Vergeet dit niet op het CV te vermelden!
Weging: 15 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het sollicitatiegesprek wordt er gekeken naar de volgende aspecten: persoonlijkheid: past de kandidaat in het team (5%). Inhoudelijke kennis wordt getoetst aan de hand van concrete voorbeelden (10%). Kandidaat laat blijken dat hij voldoet aan kernwaarden (passie, flexibiliteit, eenvoud en vertrouwen) van ICT NML (10%).
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden