Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 001492
 
Opdracht: Projectondersteuner
 
Sluitingsdatum: 2018-04-02 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:
Startdatum 01-06-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging ja, 12 maanden 
Uren per week 36
 
 
Opdracht omschrijving
Jouw werkzaamheden bestaan uit een combinatie van administratieve en ondersteunende werkzaamheden. Je beheert de mail van de Directeur IV en de agenda en mail van de CISO met een vooruitziende blik, signaleert knelpunten en lost deze zelfstandig op. Je bereidt vergaderingen en besprekingen voor (printen of digitaal aanleveren van stukken) en zet de overleggen uit.
 
Doelstelling
Samen met de projectondersteuners van de afdelingen binnen de Directie IV ondersteun je de Directie op praktisch gebied en bij briefings en afdelingsoverleggen.
Verantwoordelijkheden
Jij bent in staat je werk zelfstandig te organiseren en hierin de Directeur IV en de CISO en de medewerkers van de informatiebeveiligingsautoriteit te faciliteren. Je signaleert knelpunten in de uitvoering van het werk en doet voorstellen ter verbetering van de uitvoering en implementeert de vastgestelde verbeteringen. Je beheert documenten op agora en intranet, houdt diverse overzichten actueel en verzamelt relevante informatie. Je bent je bewust van de vertrouwelijkheid van jouw functie en handelt daar naar. Je staat stevig in de schoenen staat en laat je niet snel van de wijs brengen.
 
 
Vakmatige taken
Agendabeheer
Personal Assistent
Beheren van documenten 
 
 
 
Opleiding
Minimaal HBO werk en denkniveau
Minimaal Prince2 Foundation 
 
 
Werkervaring
In het afgelopen jaar werkervaring binnen de politie
Ervaring met mailbeheer en agendabeheer.
Ervaring met het voorbereiden van vergaderingen en besprekingen voor (printen of digitaal aanleveren van stukken).
Werkervaring in een soortgelijke rol.
Ervaring binnen een overheid (500+) 
Werkervaring met LEAN en Prince2
 
 
 
 
 
Kwaliteit (eisen)
 
Eis 1. 
Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4.
U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
 
Eis 2.
Ervaring binnen een overheid (500+) 
 
Dit moet middels concrete voorbeelden duidelijk worden aangetoond in het CV van de kandidaat. Noem in het CV bij de werkzaamheden het nummer van deze eis, specificeer hoe je aan deze eis voldoet en benoem de naam van de opdrachtgever(s.) en de periode [dd-mm-jjjj]. Wanneer dit niet wordt aangetoond zal de aanbieding terzijde worden gelegd
 
Eis 3.
Werkervaring met mailbeheer en agendabeheer.
 
Dit moet middels concrete voorbeelden duidelijk worden aangetoond in het CV van de kandidaat. Noem in het CV bij de werkzaamheden het nummer van deze eis, specificeer hoe je aan deze eis voldoet en benoem de naam van de opdrachtgever(s.) en de periode [dd-mm-jjjj]. Wanneer dit niet wordt aangetoond zal de aanbieding terzijde worden gelegd
 
Eis 4.
Werkervaring met het voorbereiden van vergaderingen en besprekingen.
 
Dit moet middels concrete voorbeelden duidelijk worden aangetoond in het CV van de kandidaat. Noem in het CV bij de werkzaamheden het nummer van deze eis, specificeer hoe je aan deze eis voldoet en benoem de naam van de opdrachtgever(s.) en de periode [dd-mm-jjjj]. Wanneer dit niet wordt aangetoond zal de aanbieding terzijde worden gelegd
 
Eis 5. 
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken: 
 
- Je hanteert een doelgerichte,  planmatige en nauwgezette werkwijze.
- Je hebt een flexibele houding en nieuwe materie maak je je snel eigen.
- Je toont initiatief, bent proactief en denkt mee vanuit de inhoud en het proces.
- Je bent alert op en verdiept je in de relevante ontwikkelingen binnen je vakgebied en ontwikkelingen in de organisatie en benut deze kennis effectief en proactief.
-Je bent flexibel in gedrag, klant- en kwaliteitsgericht, 
- kunt goed samenwerken en organiseren,
- Communicatief sterk, 
- HBO werk -en denkniveau
 
Bovenstaande competenties moeten middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens het verificatiegesprek. Geef in het gesprek aan op welke wijze de competenties worden toegepast bij de uitvoering voor het gunnen van opdracht. Bij het niet voldoende aantonen zal aanbieding terzijde worden gelegd.
 
Eis 6. 
In het bezit van een Prince2 foundation certificaat
 
Geef in het CV aan welke opleiding de kandidaat heeft gevolgd en of deze is behaald. 
De uitgenodigde kandidaat dient (minimaal een dag) voor het verificatiegesprek bewijsmiddelen zoals kopie diploma(s)/certificaten te kunnen overleggen aan de inhuurdesk. Bij het niet tijdig indienen zal de bieding terzijde worden gelegd.
Gunningscriteria (wensen)
55 %
Wens 1.
Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke rol.
 
Wij verwachten in de toelichtingsruimte een eigen geschreven motivatie van de kandidaat waarbij de ervaring wordt aangegeven op de bovenstaande onderdelen. 
Alleen een verwijzing naar het CV is niet voldoende en zal geen punten genereren. 
De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeeld worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht, 2= matig, 2 tot 4 = matig/voldoende, 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). 
 
Puntenverdeling: 
0 = 0/5
2 = 1/5
4 = 2/5
6 = 3/5
8 = 4/5
10 = 5/5
10 %
Wens 2.
In het afgelopen jaar werkervaring binnen de politie
 
Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
35 %
Wens 3. 
Werkervaring met de projectmethodieken Prince2 en LEAN. 
 
 
 
Planning
Start publicatie  23-03-2018 00:00 
Einddatum vragen 27-03-2018 12:00 
Beantwoording vragen 27-03-2018 23:59 
Sluiting publicatie 02-04-2018 10:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 02-04-2018 00:00 
Verwachte terugkoppeling 28-05-2018 23:59 
 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden