Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 1779
 
Opdracht: Accounthouder
 
Sluitingsdatum: 2018-04-03 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Openbare orde en veiligheid
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

1779

Aanvang

z.s.m.

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

WO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

18 uur

Verloopt op

03-04-2018 09:00

 

 

Je opdracht
Als Acccounthouder VRU ben jij vanuit de gemeente  het aanspreekpunt voor de accounthouder van de Veiligheidsregio Utrecht. Daarnaast adviseer je de burgemeester als portefeuillehouder openbare orde en veiligheid over VRU-gerelateerde zaken.
Werkzaamheden zijn onder andere:
Maken en bewaken van afspraken, jaarplannen etc. met en over de VRU;
Adviseren over de VRU in het kader van de gemeenschappelijke regeling;
Adviseren burgemeester, management en medewerkers over projecten/issues waarbij de VRU betrokken is;
Voorbereiden van de vergaderingen van het Algemeen Bestuur  van de VRU;
Adviseren over de ontwikkelingen rondom de ‘brandweerkazernes
 
 
Wat breng je mee?
een afgeronde HBO of WO-opleiding bijvoorbeeld bestuurskundig, juridisch of gericht op veiligheidszaken
ervaring in het veiligheidsvak (minimaal 5 jaar), je bent zeker geen starter
ruime, relevante (beleidsmatige) werkervaring
je jhebt aantoonbare kennis van en werkervaring op het gebied van sociale veiligheid
je bent in het bezit van een rijbewijs
Officier van Dienst Bevolkingszorg is pré.
 
 
Gunningscriteria (weging). 
Minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 8 jaar bij of in opdracht van een gemeentelijke overheid (20 punten)
Aantoonbaar werkervaring in de functie accounthouder/regievoerder veiligheidsregio (40 punten)
Aantoonbare kennis van en ervaring met vraagstukken rondom sociale veiligheid (20 punten)
Minimaal afgeronde WO bachelor opleiding (10 punten)
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10 punten)
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden