Startdatum
|
6-11-2013
|
Einddatum
|
19-12-2013
|
Optie tot verlenging
|
ja
|
Aantal posities
|
2
|
Aanvraag reden
|
Piekwerkzaamheden
|
Taakomschrijving:
-Schat op juiste wijze de afstand van de klant tot de arbeidsmarkt in.
-Is voor de klant het eerste aanspreekpunt op het gebied van reintegratie en werk.
-Beoordeelt, monitort, beslist materieel en regisseert.
-Geeft voorlichting en uitleg over de rechten en plichten met nadruk op de arbeidsplicht.
-Beoordeelt en beïnvloedt het reintegratiegedrag van de klant.
-Rapporteert, adviseert en besluit materieel, binnen de gestelde kaders, inzake het niet correct nakomen van verplichtingen mbt reintegratie en onrechtmatigheden. Legt indien van toepassing maatregelen op en signaleert mogelijke fraude.
-Signaleert trends en schat proactief de mogelijkheden en te nemen acties in tot een traject.
-Weet de juiste match te maken tussen klant en vacatures.
-Evalueert trajecten op effectiviteit.
-Is op individueel niveau eerste aanspreekpunt voor bedrijven.
Verantwoordelijkheden/bevoegdheden:
-Is verantwoordelijk voor de kwaliteit van de inhoud van het klantcontact in het kader van de wet SUWI.
-Is verantwoordelijk voor de kwaliteit van de regievoering op het reintegratietraject.
-Is verantwoordelijk voor de inhoud van te verstrekken informatie en de wijze waarop dit wordt verstrekt.
-Is verantwoordelijk voor de beoordeling en (de wijze van) beïnvloeding van het reintegratiegedrag.
-Is verantwoordelijk voor de uitvoering van de afgesproken te bereiken resultaten, kwantitatief en kwalitatief.
-Is verantwoordelijk voor het tijdens het selectieproces inschatten wat nodig is aan instrumenten en maatregelen om klanten met een maximale kans een reintegratietraject te laten doorlopen.
Kennis en ervaring:
-Kennis van voor reintegratie relevante wet- en (beleids)regelgeving en richtlijnen.
-Kennis van de instrumenten van flankerend beleid.
-Kennis van en ervaring met GWS.
Competenties:
-Resultaatgerichtheid
-Zelfstandigheid
-Besluitvaardigheid
-Samenwerkingsgericht
-Proactief
Planning
Gelegenheid tot het stellen van vragen kan tot 24-10-2013 18.00 uur.
Aanbieden van kandidaten kan tot 28-10-2013 18.00 uur.
Intake gesprekken vinden plaats op 4 en 5 november 2013
Gewenste startdatum is 6 november 2013
Aanvraag gunning Criteria
Omschrijving
|
Knock-out
|
Belang (1 = minst, 10 = meest)
|
Afgeronde relevante HBO opleiding
|
|
|
Minimaal 3 jaar werkervaring zoals beschreven in de functieomschrijving. Dit dient duidelijk terug te komen in het cv.
|
|
8
|
Minimaal zes maanden aantoonbare ervaring en affiniteit met handhaving en fraudeallertheid
|
|
8
|
Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis van en ervaring met GWS
|
|
6
|
Grote mate van zelfstandig en resultaatgericht kunnen werken dit dient middels een motivatie duidelijk naar voren te komen in het CV.
|
|
|
CV eisen
CV in Word of PDF-format, volledig in het Nederlands.
Minimaal 2 referenties (naam referent, organisatie, telefoonnummer).
CV (met motivatie en referenties) mag niet langer dan 7 pagina's zijn.
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Waar in de gunningcriteria kennis en/of ervaring wordt gevraagd, moet dit specifiek uit het CV naar voren komen, zodat beoordeeld kan worden of daadwerkelijk aan de criteria wordt voldaan. Alleen een opsomming in een lijst van bijvoorbeeld systeemkennis volstaat niet. De mate van ervaring moet duidelijk worden toegelicht.
Bij de werkervaring in het CV dienen de periodes gespecificeerd te worden met maanden en jaartallen. Voorbeeld periode werkervaring augustus 2002 – december 2009.
Ook genoten opleidingen en cursussen dienen gespecificeerd te worden in jaartallen met de vermelding of de diploma/certificaat wel/niet behaald is.
Indien u niet voldoet aan deze eisen wordt uw aanbieding niet in behandeling genomen
De gunning:
Op basis van de gunningcriteria worden de best passende kandidaten door de inhuurdesk door gezet naar de manager. Indien er meerdere aanbiedingen met gelijke score zijn, wordt het tarief meegenomen in ranking en de beoordeling. De beste aanbiedingen worden door de manager uitgenodigd voor een intake. De kandidaten ontvangen hier uiterlijk de dag voor de geplande intake een uitnodiging voor. Indien u nog geen terugkoppeling op uw aanbieding heeft ontvangen, is uw kandidaat niet uitgenodigd voor de eerste gespreksronde. Mogelijk wordt uw kandidaat in een tweede gespreksronde alsnog uitgenodigd. Op basis van de aanbieding met gunningcriteria, prijs en het intakegesprek selecteert de manager de voor hem/haar best passende kandidaat.
Wij streven er naar u zo snel mogelijk terugkoppeling te geven over de status van uw aanbieding.
De inhuurdesk fee bedraagt € 2,85 per gewerkt uur.
Bij uw aanbieding dient alleen het cv (met eventuele referenties en motivatie) te worden toegevoegd. De andere documenten zijn optioneel.
|