Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 93103:1
 
Opdracht: Projectmanager Take5 24 uur per week
 
Sluitingsdatum: 2013-10-29 14:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

Het project Take5 heeft als doelstelling de applicaties voor de personeelsadminstratie (Personnelview 4) en de e-HRM omgeving (maatwerk) van de gemeente Amsterdam te vervangen door een nieuwere versie van het pakket, Personnelview 5. Het project realiseert daarnaast ook een consolidatie van de ruim 40 historische personeelsdatabases naar 1 centrale personeelsdatabase en de invoering van nieuwe infrastructuur. Uitgangspunt hierbij is om zoveel mogelijk gebruik te maken van de geboden standaardfunctionaliteit van het pakket. Dit uitgangspunt is ondertussen gehaald. De invoering van Personnelview 5 heeft gevolgen voor de werkwijze bij de productieafdelingen.

 

Het project is gestart in december 2012. Het project zal in de komende maanden de overgang maken van de ontwerp- en inrichtingsfase naar een gestructureerde test, oplevering en implementatiesfase (uitvoeren). De in productiename is gepland medio 2014. Het project heeft een grote impact op gemeentelijke bedrijfsvoering met betrokkenheid van meerdere externe partijen. De invoering is een organisatorisch complex besturings- en uitvoeringsproces.

 

De projectmanager is de vervanger van de huidige projectmanager Take5 die per 1 november met de werkzaamheden stopt.
 


De projectmanager Take5 heeft de volgende taken en verantwoordelijkheden:
• Geeft operationeel leiding aan het project, waaronder de drie deelprojecten en de stafrollen (testen, communicatie). Dit betreft in totaal 9 medewerkers.
• Bewaakt de overall voortgang en de afhankelijkheden, zoals deze zijn beschreven in het projectplan.
• Ondersteunt en adviseert de stuurgroepleden bij strategische en tactische vraagstukken.
• Is intermediair tussen de verschillende expertises binnen en rondom het project alsmede bij de leveranciers en stakeholders.

 

 

Competenties

De kandidaat is in het bezit van de volgende vaardigheden/kwaliteiten:

- Analytisch
- Gestructureerd
- Scenariodenker
- Omgevingssensitief
- Snel feeling met de organisatie
- Pro-actief
- Coach van het projectteam op het gebied van projectmatig werken
- Doorzetter, maar wel met empathie
- Stressbestendig
- Sterk in aansturen van het projectteam

Deze kunnen nader getoetst worden in het matchgesprek.

 

 

Gunningseisen

Het CV (LET OP: maximaal 5 pagina's)

-De kandidaat is minimaal in het bezit van een HBO diploma richting ICT of met een ICT component. Een kopie van het diploma kan worden toegevoegd in de map achter de vraag.

-De kandidaat heeft minimaal 8 jaar aantoonbare projectmanagement ervaring.

-De kandidaat heeft een afgeronde opleiding Prince 2 Practitioner. Het kopie van dit examencertificaat.

-De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met projecten waarbij de kandidaat eindverantwoordelijkheid heeft gedragen op operationeel en tactisch niveau.

-De kandidaat heeft ervaring met pakketimplementaties (bedrijfsapplicaties).

-De kandidaat heeft ervaring met complexe datamigratietrajecten en de problematiek hiervan.

-De kandidaat is in een soortgelijke rol werkzaam geweest binnen de semi-overheid. (20% weging)

-De kandidaat heeft aantoonbare ervaring specifiek met HRM pakketimplementaties. (20% weging)

-De kandidaat heeft in een soortgelijke rol ervaring opgedaan met het managen van de complexiteit die gepaard gaat in een organisatie en bij een project waarbij er verschillende belangen spelen en er zowel interne als externe partijen betrokken zijn. (20% weging)

Het referentiemodel wordt voorzien van actuele contactgegevens. Aanbiedingen met onduidelijke of onvolledig ingevulde referenties worden terzijde gelegd en dingen niet verder mee. Er kan rechtstreeks contact worden opgenomen met de referent zonder tussenkomst van de leverancier en/of kandidaat. Met uw inschrijving gaat u daarmee akkoord.

 

 

ZZP-ers

Indien ondernemer ZZP-er is, overlegt deze bij een uitnodiging voor een geprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door overlegging van kopieën van één of meer van de volgende bescheiden;
- VAR-WUO/VAR-dga;
- Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van
Koophandel;
- Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers;
- Accountantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet aan de zelfstandigheid van de ondernemer;
- Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer, een
verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van opdrachten;
- Polis aansprakelijkheidsverzekering

 

 

Beschikbaarheid

De aangeboden kandidaat is direct na gunning beschikbaar tot 1 september 2014 voor 24 uur per week. Er is een optie tot verlenging mogelijk tegen dezelfde condities.

 

 

Uurtarief

U dient uw UURTARIEF inclusief reis- en verblijfkosten en inclusief eventuele overige bijkomende kosten, exclusief BTW, ingevuld, afgerond op hele euro's in. Deze dient u in te vullen bij de grijze button Prijs/tarief. Op basis van dit tarief zal uw offerte mede beoordeeld worden. De prijs is gemaximeerd op €130,- ALL IN, excl. BTW. Een aangeboden uurtarief dat hoger is dan dit maximum zal terzijde worden gelegd (Knock Out).

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden