Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: FL377
 
Opdracht: Applicatiebeheerder 16u per week
 
Sluitingsdatum: 2013-10-29 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:

Start half november 2013

Duur 6.5 maand

 

 

Opdracht
We zijn op zoek naar een applicatiebeheerder, die onze huidige applicatiebeheerder kan ondersteunen. Als applicatiebeheerder ben je samen met de zittende applicatiebeheerder verantwoordelijk voor een goede inrichting en functioneren van GWS voor de afdeling Sociale Zaken. Taken die onder deze functie vallen zijn:


1. Implementeren van nieuwe versies en updates.
2. Het genereren van documenten vanuit GWS4all en de Suite. Inrichting moet aangepast i.v.m. de invoering van een nieuwe werkwijze.
3. Aanpassen van het autorisatiemodel binnen GWS4all na de invoering van versie 17.
4. Mede uitvoeren van het jaarwerk.
5. Invoering SEPA.
6. Database controle op volledigheid van gegevens in GWS4all.
7. Genereren van cognos-rapportages.

 

 

Je profiel
- Gemeentelijke ervaring als applicatiebeheer van GWS4all bij de afdeling Sociale zaken en WMO.
- Ruime ervaring met GWS4all/Suite WIZ, Cognos, Impromptu, SQL, Module documentuitvoer, Microsoft Office 2010.

 


Periode

De uitvoering van de opdracht vindt plaats in twee perioden:
- half november 2013 t/m 31 januari 2014 voor twee dagen in de week (16 uur).
- 1 september 2014 t/m 31 december 2014 voor twee dagen in de week (16 uur)


De vraag voor ondersteuning is gebaseerd op de invoeringsdatum Transities Sociaal Domein per 1-1-2015. Mocht dit onverhoopt verschuiven / vervallen, dan zal de opdracht worden aangepast.

 

 

Gunningscriteria
- Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met het implementeren van nieuwe versies en updates GWS4all (30%).
- Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met werkprocessen van de afdeling sociale zaken inrichten in GWS4all (20%).
- Ervaring met het genereren van documenten vanuit GWS4all en de Suite. Inrichting moet aangepast i.v.m. de invoering van een nieuwe werkwijze (20%).
- Ervaring met het mede uitvoeren van het jaarwerk (20%).
- Ervaring met het genereren van cognos-rapportages (10%).


Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.

 


Competenties

Analytisch, zelfstandige, proactieve werkhouding, teamspeler.

 

 

Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 9.


Benodigd aantal professionals
1.

 


CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

 


Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in 16 uur per week in twee verschillende periodes.

 


Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 7 november 2013 tussen 9.00 en 12.00 uur en eventueel op 14 november tussen 13.30 en 16.30 uur . De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 1 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 


Overige informatie
ZZP-ers die reageren dienen in het bezit te zijn van een geldige VAR wuo of VAR dga. Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht voor deze functie. De vacature wordt gelijktijdig met deze plaatsing intern uitgezet, waarbij eventuele interne kandidaten voorrang hebben.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden