Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 93046:1
 
Opdracht: DICT Contractmanager 32 uur per week
 
Sluitingsdatum: 2013-10-28 13:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

Start 1 november 2013 tot 1 februari 2014 met een optie tot verlenging mogelijk tegen dezelfde condities.

 

 

Profielopdracht

De resultaatgebieden van de Contractmanager zijn als volgt:

-Is gesprekspartner voor zowel business als leverancier optactisch niveau;

-Volgt ontwikkelingen en trends op de leveranciersmarkt op het gebied van automatisering en telecommunicatie binnen zijn of haar portfolio en weet deze trends te vertalen en in kansen voor de business-managers;

-Kent de business- en verdienmodellen bij de verschillende marktpartijen en speelt daar bij het sluiten en managen van contracten op in;

- Maakt jaarlijks een portfolio-analyse en vervolgens een portfolioplan van zijn/haar portfolio en stemt dit af met de contracteigenaren;

-Levert een aandeel in het inkoopjaarplan vanuit zijn/haar contractportfolio;

-Maakt periodiek procurementrapportages voor de contracteigenaren;

-Bewaakt dat zowel de gemeente Amsterdam als de Leverancier zich aan de bestaande contractafspraken houdt en meet de leveranciersprestaties op basis van diverse rapportages;

-Voert grote mini-competities uit binnen zijn contractportefeuille;

-Neemt vanuit zijn rol als contractmanager deel in een inkoopteam bij nieuwe Europese aanbestedingen.

 

 

Eisen

CV max. 5 pagina's.

 

Kandidaat beschikt over WO- werk- en denkniveau.

Kandidaat dient minimaal 3 jaar inkoopervaring op senior niveau in de ICT markt hebben

Daarnaast levert kandidaat minimaal 1 referentie aan van een opdracht/ werkgever.

Kandidaat heeft aantoonbare kennis en ervaring met Europese aanbestedingen.

 

Kandidaat beschikt over de volgende kwaliteiten op expertniveau:

-stressbestendig

-plannen

-oordeelsvorming

-overtuigingskracht

-initiatief

-organisatiesensitiviteit

 

Deze kwaliteiten worden tijdens het gesprek getoetst

 

 

Wensen

 

De kandidaat kan 1 referentie toevoegen van een soortgelijke opdracht die hij/zij in de afgelopen drie jaar (niet ouder) heeft uitgevoerd op het gebied van Europese aanbestedingen. De referentie moet zijn voorzien van actuele contactgegevens van de referent. Er kan door ons contact gezocht worden met de referent zonder tussenkomst van de kandidaat of leverancier. (weging 35%)

 

De kandidaat kan 1 referentie toevoegen van een soortgelijke opdracht die hij/zij in de afgelopen drie jaar (niet ouder) heeft uitgevoerd waaruit kennis van en ervaring met de ICT markt blijkt. (weging 35%)

 

 

Planning

Deadline voor het stellen van vragen is vrijdag 25 oktober 2013 om 14.00 uur. De Nota van Inlichtingen zal naar verwachting dezelfde dag verstrekt worden.

 

Deadline voor het indienen van de offerte is maandag 28 oktober 2013 om 13.00 uur.

 

De matchgesprekken zullen op 31 oktober 14-15 uur, 4 november 9-10 uur en 4 november 13-14 uur plaatsvinden.

 

 

De beoordeling wordt uitgevoerd in de volgende stappen:

1. Voldoet de inschrijving aan de gestelde eisen De inschrijving dient aan de in deze offerteaanvraag gestelde eisen volledig te voldoen. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting van verdere beoordeling van de inschrijving (knock-out).

2. Beoordeling inschrijving op basis van gunningcriteria (kwaliteit en prijs). De score op de wensen (kwaliteit) wordt bepaald door de opdrachtgever en is zichtbaar in de online vragenlijst. In deze offerteaanvraag maakt de kwaliteit (wensen) voor 70% deel uit van de score op de gunningcriteria. De prijs maakt in deze offerteaanvraag voor 30% deel uit van de score op de gunningcriteria. De verdeling van de punten voor de score op prijs wordt als volgt berekend: de inschrijver met de laagste prijs krijgt het maximale aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan de inschrijving met de laagste prijs.

3. Daarna zal de beoordeling plaatsvinden op basis van de matchgesprekken. Indien de ondernemer ZZP'er is, overlegt deze bij een uitnodiging voor een gesprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door overlegging van kopieën één of meer van de volgende bescheiden:

- VAR-WUO/VAR-dga

- Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel

- Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers of accoutantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet aan de zelfstandigheid van de ondernemer.

- Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer, een verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van opdrachtnemer

- Polis aansprakelijkheidsverzekering

 

 

Prijs

U dient de PRIJS PER UUR inclusief reis- en verblijfkosten en inclusief eventuele overige bijkomende kosten, exclusief BTW, ingevuld, afgerond op hele euro's op te geven. Dit uurtarief is tevens inclusief de reiskosten die de kandidaat binnen de werktijd van deze opdr

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden