Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 001660
 
Opdracht: Assetmanager
 
Sluitingsdatum: 2018-10-03 17:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: (Algemeen) management, Facilitair
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:
Startdatum 12-11-2018
Einddatum: 12-07-2019
Optie tot verlenging: ja
Uren per week: 32-36 uur

 

Ben jij een ervaren professional met kennis en ervaring op het gebied van huisvesting?
Wil jij graag jouw steentje bijdragen aan de complexe huisvestingsopgave van de grootste en meest zichtbare organisatie van Nederland?

De sector Huisvesting zoekt een Assetmanager

Van de Assetmanager wordt verwacht dat hij onder andere de volgende taken uitvoert:
  • aanspreekpunt en adviseur namens de sector huisvesting voor huisvestingvragen in deze organisatie
  • objectvisies opstellen voor de objecten binnen de portefeuille van deze organisatie (86 objecten)
  • vorm en inhoud geven aan de gewenste portefeuillesturing
  • actualiseren van het  huisvestingplan
  • initiëren nieuwe huisvestingsprojecten die passen binnen het meerjaren programma huisvesting
  • impact analyses op huisvesting van nieuw en/of gewijzigde wetgeving


Doelstelling
 
Het gegeven om vanaf 2025 € 76,5 miljoen per jaar op de huisvesting te besparen maakt een grote vastgoedoperatie bestaande uit honderden projecten noodzakelijk.
Dit vraagt om goed vastgoedmanagement en een versterking van de organisatie. Hoge kwaliteit, duurzaamheid, politiek en bestuurlijk krachtenveld zijn hierbij van essentieel belang.
 
 

Verantwoordelijkheden
 
Als assetmanager fungeer je als gedelegeerd eigenaar van een vastgoedportefeuille en voer je een breed pallet aan werkzaamheden uit waaronder:
  • het (mede) ontwikkelen van objectvisies
  • het (mede) actualiseren van het huisvestingsplan voor jouw eenheid
  • het overleggen en onderhandelen met gemeentes over vastgoedvraagstukken
  • overleg met operationele teams om ongeplande huisvestingsvraagstukken te beoordelen op nut en noodzaak en voor te bereiden voor besluitvorming

Vakmatige taken
  • de verantwoordelijkheid voor het ontwikkelen van onderdelen van het vakgebied binnen de politie zoals methodes en technieken, mede op basis van marktontwikkelingen
  • het bevorderen van de deskundigheid van collega’s door vanuit je ervaring specialistische kennis en vaardigheden over te dragen

Contacten

Je onderhoudt op tactisch en strategisch niveau (met zwaartepunt op tactisch niveau) contacten met:
  • medewerkers sector huisvesting
  • medewerkers facilitaire services
  • management team  en operationeel leidinggevenden
  • vastgoedpartijen zoals verhuurders
  • gemeenten

Opleiding
  • Minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding in de richting van Technische Bedrijfskunde, Bouwkunde, Civiele Techniek of Planologie.

Werkervaring
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring waarvan minimaal 3 jaar in organisaties werkzaam in politiek bestuurlijk gevoelige omgeving
  • Aantoonbare ervaring in het zelfstandig ontwikkelen en realiseren van huisvestingsplannen voor (non-profit) organisaties
  • Aantoonbaar ervaring met managen van besluitvormingsprocessen in complexe organisatorische politiek bestuurlijke omgevingen
  • Aantoonbaar op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van huisvesting en hebt laten zien deze ontwikkelingen te kunnen vertalen naar huisvestingsvraagstukken
  • Aantoonbare ervaring met onderhandelingen in complexe organisatie en een politiek bestuurlijk gevoelige omgeving
 
 
Competenties
  • Overtuigingskracht
  • Organisatiesensitief
  • Politiek bestuurlijk sensitief
  • Netwerkvaardigheid
  • Probleemanalyse
  • Systeemdenken
  • Resultaatgericht
  • Besluitvaardigheid

 

 
Type opdrachtgever: Overige
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden