Beschrijving: |
Startdatum: 1-10-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie tot verlenging: 1 x 3 maanden
Uren per week: 24-28
Opdrachtomschrijving
-
Organiseren en voeren van klantgesprekken met business en IT partijen intern en extern, waarbij vraag en aanbod goed gemanaged wordt;
-
Coachen en coördineren functioneel applicatiebeheerders met uiteenlopende taken op het domein administratie en gegevens, waarbij kwetsbaarheid in kennis en capaciteit en het invoeren van uniforme werkwijzen een thema is;
-
Coördinatie van enkele complexe en minder complexe ontwikkelingen en projecten op het domein, zoals het gastheerschap van de financiële administratie en het functioneel beheer voor een andere gemeente, verschillende aanbestedingen van applicaties en het opzetten van een beheerorganisatie voor BI processen en applicaties.
Eisen
-
Minimaal een afgeronde HBO opleiding in de IT richting (zoals bedrijfskundige informatica of Business IT Management)
-
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van de uitvoerende processen functioneel beheer
-
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het managen van projecten of het coördineren van processen van functioneel beheer
Wensen
-
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de laatste 10 jaar met het vormgeven, verbeteren en coördineren van processen functioneel beheer (zoals testmanagement, impactanalyses, wijzigingenbeheer en gebruikersondersteuning), bij voorkeur met de applicatie Topdesk
-
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de laatste 10 jaar met het coördineren en coachen van een groep van 3-5 functioneel beheerders
-
Je bent bereid om na afloop van de volledige inhuurperiode in dienst te treden bij de gemeente
|