Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2014-190
 
Opdracht: Allround Facilitair Adviseur, 24 uur per week
 
Sluitingsdatum: 2014-05-26 16:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair
 
Provincie: Overijssel
 
Beschrijving:

 

  Allround Facilitair Adviseur
Functiegroep Beleid/staf/advies/onderzoek
   
Startdatum 9 juni 2014
Einddatum 20 april 2015
Min. uurtarief  
Max. uurtarief € 74,00
Uren per week 24
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 3 keer, 3 maanden

 

De opdrachtomschrijving

• Je ondersteunt het team in het lopende nieuwbouwproject voor het nieuwe Stadhuiskwartier
• Je doet beleidsvoorbereiding op facilitair gebied en ontwikkelt facilitaire kaders en procedures.
• Je bent vanuit je rol als materiedeskundige (deel)projectleider van (aanbesteding)projecten op het gebied van facility en je stemt af met interne en externe ketenpartners.
• Je bereidt zelfstandig besluitvorming voor (opstellen van bestuur- en directieadviezen en betrekt tijdig de juiste stake-holders).
• Je adviseert over de facilitaire organisatie en de onderliggende werkprocessen. Je geeft advies over aanpassingen in de facilitaire dienstverlening en begeleidt de implementatie.
• Je ondersteunt en adviseert contractbeheerders voor een aantal contracten met leveranciers en je kunt ingezet worden voor het dagelijks beheer van een aantal contracten

 

De kandidaatomschrijving

Je bent resultaat- en klantgericht; je kunt goed samenwerken, bent sensitief en creatief.
Je communiceert makkelijk.

Uit de top 10 van kandidaten worden maximaal 5 kandidaten uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gemeente bepaalt welke kandidaten worden uitgenodigd.

De planning

 

Datum publicatie 30 april 2014
Sluiting vragen 19 mei 2014
Beantwoording vragen 21 mei 2014
Sluiting opdracht 26 mei 2014
Gesprekken 4 juni 2014
Terugkoppeling 25 juni 2014

 


Eisen

-Op CV aantoonbaar een afgeronde HBO opleiding

-Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als projectleider op facilitair gebied

 

-Je ondersteunt het team in het lopende nieuwbouwproject voor het nieuwe Stadhuiskwartier  

-Je doet beleidsvoorbereiding op facilitair gebied en ontwikkelt facilitaire kaders en procedures.

-Je ondersteunt en adviseert contractbeheerders voor een aantal contracten met leveranciers en je kunt ingezet worden voor het dagelijks beheer van een aantal contracten 

-Je bent vanuit je rol als materiedeskundige (deel)projectleider van  (aanbesteding)projecten op het gebied van facility en je stemt af met interne en externe ketenpartners.

-Je bereidt zelfstandig besluitvorming voor (opstellen van bestuur- en directieadviezen en betrekt tijdig de juiste stake-holders).

-Je adviseert over de facilitaire organisatie en de onderliggende werkprocessen. Je geeft advies over aanpassingen in de facilitaire dienstverlening en begeleidt de implementatie.

 

Je hebt:

-een afgeronde HBO opleiding Facility Management en gerichte vervolgtrainingen bv. NEVI en projectmanagement

-minimaal 3 jaar specifieke werkervaring met projectmatig werken en als projectleider bij grote of middelgrote organisatie.

-ervaring met doorvoeren van kostenbesparingen/veranderprojecten en aanbestedingsprocedures

-ervaring met kantoororganisaties die “het nieuwe werken” hebben geïmplementeerd

-ervaring met grootschalige verhuisoperaties is een pré



Gunningscriteria 

-Op CV aantoonbaar een afgeronde HBO opleiding richting facility management

20%

-Op CV aantoonbaar een opleiding/cursus richting projectmanagement

15%

-Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met aanbestedingsprocedures op facilitair gebied

35%

-Op CV aantoonbare werkervaring met het beheren van facilitaire contracten

30%

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden