|
Allround Facilitair Adviseur |
Functiegroep |
Beleid/staf/advies/onderzoek |
|
|
Startdatum |
9 juni 2014 |
Einddatum |
20 april 2015 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
€ 74,00 |
Uren per week |
24 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
3 keer, 3 maanden |
De opdrachtomschrijving
• Je ondersteunt het team in het lopende nieuwbouwproject voor het nieuwe Stadhuiskwartier
• Je doet beleidsvoorbereiding op facilitair gebied en ontwikkelt facilitaire kaders en procedures.
• Je bent vanuit je rol als materiedeskundige (deel)projectleider van (aanbesteding)projecten op het gebied van facility en je stemt af met interne en externe ketenpartners.
• Je bereidt zelfstandig besluitvorming voor (opstellen van bestuur- en directieadviezen en betrekt tijdig de juiste stake-holders).
• Je adviseert over de facilitaire organisatie en de onderliggende werkprocessen. Je geeft advies over aanpassingen in de facilitaire dienstverlening en begeleidt de implementatie.
• Je ondersteunt en adviseert contractbeheerders voor een aantal contracten met leveranciers en je kunt ingezet worden voor het dagelijks beheer van een aantal contracten
De kandidaatomschrijving
Je bent resultaat- en klantgericht; je kunt goed samenwerken, bent sensitief en creatief.
Je communiceert makkelijk.
Uit de top 10 van kandidaten worden maximaal 5 kandidaten uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gemeente bepaalt welke kandidaten worden uitgenodigd.
De planning
Datum publicatie |
30 april 2014 |
Sluiting vragen |
19 mei 2014 |
Beantwoording vragen |
21 mei 2014 |
Sluiting opdracht |
26 mei 2014 |
Gesprekken |
4 juni 2014 |
Terugkoppeling |
25 juni 2014 |
Eisen
-Op CV aantoonbaar een afgeronde HBO opleiding
-Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als projectleider op facilitair gebied
-Je ondersteunt het team in het lopende nieuwbouwproject voor het nieuwe Stadhuiskwartier
-Je doet beleidsvoorbereiding op facilitair gebied en ontwikkelt facilitaire kaders en procedures.
-Je ondersteunt en adviseert contractbeheerders voor een aantal contracten met leveranciers en je kunt ingezet worden voor het dagelijks beheer van een aantal contracten
-Je bent vanuit je rol als materiedeskundige (deel)projectleider van (aanbesteding)projecten op het gebied van facility en je stemt af met interne en externe ketenpartners.
-Je bereidt zelfstandig besluitvorming voor (opstellen van bestuur- en directieadviezen en betrekt tijdig de juiste stake-holders).
-Je adviseert over de facilitaire organisatie en de onderliggende werkprocessen. Je geeft advies over aanpassingen in de facilitaire dienstverlening en begeleidt de implementatie.
Je hebt:
-een afgeronde HBO opleiding Facility Management en gerichte vervolgtrainingen bv. NEVI en projectmanagement
-minimaal 3 jaar specifieke werkervaring met projectmatig werken en als projectleider bij grote of middelgrote organisatie.
-ervaring met doorvoeren van kostenbesparingen/veranderprojecten en aanbestedingsprocedures
-ervaring met kantoororganisaties die “het nieuwe werken” hebben geïmplementeerd
-ervaring met grootschalige verhuisoperaties is een pré
Gunningscriteria
-Op CV aantoonbaar een afgeronde HBO opleiding richting facility management
|
20% |
-Op CV aantoonbaar een opleiding/cursus richting projectmanagement
|
15% |
-Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met aanbestedingsprocedures op facilitair gebied
|
35% |
-Op CV aantoonbare werkervaring met het beheren van facilitaire contracten
|
30% |
|