Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000297
 
Opdracht: Implementatie Expert HRM Servicedesk, 32-40 uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2015-03-25 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Personeel en organistatie
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:
07-04-2015
30-06-2015
Ja
32-40




In het kader van de vorming van de Nationale Politie wordt een Politie Diensten Centrum (PDC) gerealiseerd waarin alle ondersteunende activiteiten op het gebied van HRM, Facility Management, Financiën en Communicatie t.b.v. de politieorganisatie worden ondergebracht.

Op 1 januari 2015 (Dag2Gereed) is de Dienst HRM ‘van start’ gegaan. Dit betrof onder andere een overgang naar nationale systemen Youforce, Beaufort (personeelsadministratie) en Gemal (salarisbetaling) en de introductie van een nieuw dienstverleningsmodel “Click-Call-Face”.

Deze start, in combinatie met andere Dag2Gereed ambities leidt tot diverse al dan niet HRM gerelateerde issues. Deze zijn o.a. gerelateerd aan processen, systemen, autorisaties, communicatie, management informatie, en de (uit) werking van mandaat en inrichting. Ondanks de met hoge urgentie ingezette interventies om issues op te lossen, valt het gezien de omvang en complexiteit van deze transformatie niet te verwachten dat alle problemen snel zijn opgelost. Dit vraagt om het versterken van de operationele implementatiekracht in betere verbinding tussen eenheden en het PDC ter ondersteuning huidige implementatieteams. Als tijdelijke maatregel wordt daarom een aantal Implementatie Experts HRM gezocht, waaronder een Implementatie Expert voor de HR Servicedesk.

In deze functie acteer je vanuit de dienst HRM. Je wordt aangestuurd door de Coördinator Implementatie Experts HRM. Je werkt in nauwe samenwerking met deze Coördinator welke in hechte verbinding staat met een landelijke oplosgroep Dag2Gereed. Vanuit deze landelijke aansturing breng je versterking in de HR Servicedesk. Hierbij werk je nauw samen met de coördinatoren van de Servicedesk en zorg je voor afstemming met je collega Implementatie Experts.

Een zeer pragmatisch ingesteld persoon die makkelijk zijn of haar weg vindt naar de juiste oplosgroepen en ondersteuning indien nodig voor het oplossen van problemen. Doorzettingskracht, snel kunnen doorgronden van vraagstukken en hoge handelingssnelheid en nakomen van afspraken. Weet overzicht te bewaren, prioriteiten te stellen en snapt de noodzaak van snelle communicatie en informeren van belanghebbenden.



Vergroten operationele slagkracht HRM Service Desk



Versterken van de slagkracht van het operationeel management binnen de Service desk HRM



Ophalen, prioriteren, oplossen en evt escaleren issues, informeren (lokaal en landelijk) over oplossingen, inleren nieuwe werkprocessen.

Als Implementatie Expert voor de HR Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het vergroten van de slagkracht van het operationeel management binnen de dienst HRM en de Servicedesk in het bijzonder. Je bent gericht op snel oplossen in de verbinding tussen lokaal en landelijk, ondersteunen bij het inleren van nieuwe werkprocessen en communiceren. Werkzaamheden concentreren zich op het werkveld van de HR administratie en Youforce (self service) processen.


Taken en verantwoordelijkheden

-Dagelijks ophalen van issues (o.a. bij de HR Front Office en collega Implementatie Experts)

-Zorgen voor overzicht en prioritering van issues en waar nodig escaleren van

-Oplossen van issues, in samenwerking met verschillende experts op IV en HR gebied

-Dagelijks informeren (lokaal en landelijk) over oplossingen

-Ondersteunen bij communicatie/een link maken naar benodigde aanvullende content intranet

-Verbinden van issues met coaching op sturing en coördinatie SD




Niet van toepassing



Primaire aansturing door Coördinator Operatonele Experts HRM. O.a. samenwerking coordinatoren HR Servicdesk, collega OE's, landelijke oplosgroep



Project



Een afgeronde WO-opleiding is een eis (knock out criterium).



Ervaring met het operationeel begeleiden van transformaties/implementaties in een Servicedesk omgeving (verdere beschrijving zie profielbeschrijving)



Pragmatisch, analytisch sterk, oplossingsgericht, gericht op samenwerken, communicatieve vaardigheden, ‘self-starter’


Tarief
Maximaal: € 125,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U kunt gebruikmaken van de bijgevoegde template. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
 
Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag te weten: - pragmatisch - analytisch sterk - oplossingsgericht - 'self starter' - gericht op samenwerken Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Een afgeronde erkende WO opleiding is een eis. Er dient een duidelijk leesbaar kopie van het diploma te worden bijgevoegd.
 
Minimaal 4 jaar relevante ervaring als begeleider / ondersteuner / troubleshooter / implementatie expert opgedaan in de afgelopen 6 jaar. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
 
Meerdere jaren ervaring als begeleider / ondersteuner / troubleshooter / implementatie expert bij gootschalige transformatie- / implementatietrajecten is opgedaan. Motiveer in maximaal 150 woorden dat u als begeleider /ondersteuner / troubleshooter / implementatie expert deze ervaring heeft opgedaan bij gootschalige transformatie- / implementatietrajecten.



Inhoudelijke CV wensen
20 % Aantoonbare werkervaring met rapportages, het onderbouwen/prioriteren van issues en workforcemanagement binnen een servicedesk omgeving. Motiveer dit in maximaal 100 woorden.
30 % Aantoonbare opgedane (werk)ervaring met operationeel begeleiden van grootschalige en complexe implementaties van processen en systemen. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Motiveer dit in maximaal 100 woorden.
10 % Aantoonbare opgedane (werk)ervaring met planmatig werken (werken in projectomgeving, betrokken bij prioriteren/plannen van activiteiten). Motiveer dit in maximaal 100 woorden.
15 % Analytisch sterk (bijv aantoonbaar door technische/economische opleiding, werkervaring in complexe omgevingen, snel kunnen schakelen tussen verschillende inhoudelijke onderwerpen, type omgevingen/bedrijven/bedrijfsonderdelen). Motiveer dit in maximaal 100 woorden.
10 % Gericht op samenwerken & goede communicatieve vaardigheden (aantoonbaar door veel in verschillende teams gewerkt, werkervaring als 'spin in web', verbindende functies). Motiveer dit in maximaal 100 woorden.
5 % Pragmatisch en oplossingsgericht (aantoonbaar door voorbeeld probleemoplossend vermogen, werkervaring op operationeel niveau, met eigen handelingsvrijheid). Motiveer dit in maximaal 100 woorden.
10 % Aantoonbare werkervaring met het werken volgens lean/six sigma. Dit zal duidelijk moeten blijken uit het CV.


Planning
18-03-2015 00:00
20-03-2015 14:00
23-03-2015 23:59
25-03-2015 10:00
25-03-2015 00:00
03-04-2015 23:59

 

 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden