Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 81888:1
 
Opdracht: BAG-registrator
 
Sluitingsdatum: 2013-03-14 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

 

Taken:

Welke taken of opdracht gaat de kandidaat uitvoeren.

BAG registratiewerkzaamheden, inhoudende o.m.:

verwerken mutaties in de BAG-applicatie;

bewaken van de voortgang van de BAG-registratie en rapporteren op de voortgang;

Bijdrage leveren aan de kwaliteitsverbetering van het BAG bestand;

Uitvoeren van kwaliteitscontroles voor de BAG.

 

Overige werkzaamheden:

Procesoptimalisatie, zowel binnen de afdeling als afdeling overstijgend;

Optreden als 1e contactpersoon BAG-zaken;

Voorbereidende werkzaamheden beheer-audit;

Functioneel applicatiebeheer Key2BAG (Centric);

Deelnemen diverse overlegvormen.

 

Plaats binnen de organisatie:

Bij welke sector/afdeling gaat de kandidaat werken en wie is de leidinggevende.

De afdeling Realisatie en Beheer Openbare Ruimte, als onderdeel van Stadsbedrijven, heeft als belangrijkste taak het realiseren van projecten en het beheren en onderhouden van het openbaar gebied van de gemeente. Het samenwerken en klantgericht werken van de verschillende vakgebieden is een belangrijke doelstelling. De afdeling telt ca. 200 medewerkers en bestaat uit de  bureaus: Geo-informatie, Programmering en Projectmanagement, Voorbereiding, Wijkbeheer en Toezicht Noord-Oost en Zuid-West en Bedrijfsvoering en Ondersteuning.

De functie maakt deel uit van het bureau GEO Informatie: levert ruimtelijke informatie voor ontwerpers, uitvoerders en beheerders.

 

Is rechtstreeks ondergeschikt aan het bureauhoofd GEO Informatie.

 

 

Aard en omvang inhuur:

Hoeveel uur gaat de kandidaat werken. Op welke dagen. Is er een proeftijd. Ligt er een vast contract in het vooruitzicht.

24 uur per week (verdeeld over 3 dagen

Looptijd van circa 1 mei 2013 tot 1 november 2013, waarbij een eventuele vakantie niet in september mag vallen.

 

Vereiste opleiding:

Welk opleidingsniveau (MBO, HBO, WO) is vereist en welke richting.

 

- MBO+/HBO-opleiding

- cursus BAG;

- cursus Basisregistraties.

 

Minimale werkervaring:

Hoeveel jaar ervaring in gelijksoortige functies. Hoeveel gelijksoortige opdrachten.

·         tenminste 1 jaar (na afronding van de functiegerichte opleiding);

·         ervaring met de bijhoudingswerkzaamheden in het kader van de BAG en Basisregistraties;

·         ervaring met de BAG-applicatie van Centric;

·         pré is ervaring met bijhoudingswerkzaamheden in het kader van de WOZ.

 

Benodigde competenties:

Vereiste kennis, vaardigheden en persoonlijke kwaliteiten. Referentieopdrachten.

·          Luistert naar de klant, vraagt door en formuleert helder en eenduidig de klantvraag;

·         Is goed bereikbaar voor de klant, staat open voor de klant en klantvragen en reageert snel;

·         Werkt volgens de geldende procedures, regels en afspraken;

·         Werkt precies en nauwgezet; controleert het eigen werk op tekortkomingen;

·         Werkt onder druk kwaliteitsgericht, planmatig en gestructureerd en let daarbij op details;

·         Herkent afwijkingen en mogelijke foutenvan zichzelf en anderen en zorgt voor verbetering;

·         Heeft een pro-actieve houding;

·         Brengt structuur aan in eigen werk;

·         Drukt zich zowel mondeling als schriftelijk goed uit bij contacten van verschillend niveau;

·         Resultaatgericht en kostenbewust.

 

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden