Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: 2x Klantmanager A (rechtmatigheidscoach), 36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2015-11-24 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Limburg
 
Beschrijving:


Beschrijving hoofdtaken klantmanager A rechtmatigheid team Wijk
- Hij geeft uitvoering aan de Participatie Wet,  onderhoudt de uitkering, doet huisbezoeken en verwijst indien nodig naar externe instellingen;
- Voert rechtmatigheidsgesprekken met cliënten;
- Verzorgt de bijzondere bijstand verstrekking en geeft uitvoering aan het minimabeleid voor zowel cliënten met een PW uitkering dan wel andere inkomsten;
- Adviseert de cliënt inzake vragen op het vakgebied en begeleidt hen;
- Ondersteunt bij en beoordeelt (im)materiële hulpvragen, begeleidt cliënten, verwijst hen door en onderhoudt indien nodig contacten met hulpverleningsinstanties/ ketenpartners;
- Signaleert trends op het vakgebied en maatschappelijke ontwikkelingen en knelpunten in de uitvoering van het beleid die kunnen bijdragen aan de aanpassing van het te voeren beleid (beleidsondersteuning en bijdragen aan kwaliteitsverbetering van de producten en/of dienstverlening);
- Draagt zorg voor terugkoppeling en doorgeleiding naar de collega’s doelmatigheid plus administratie;
- Is actief bezig met fraudealertheid;
- Voert wet- en regelgeving met betrekking tot het vakgebied uit;
- Neemt deel aan in- en externe overleg- en projectgroepen.


Kandidaatomschrijving
Competenties
- Je toon lef, durf en ondernemerschap (creatief ondernemerschap)
- Je hebt een proactieve opstelling en zoekt naar oplossingen in het productieproces  (resultaatgericht)
- Je hebt de vaardigheid om anderen te overtuigen om zodoende draagvlak voor het eigen standpunt te verwerven daarbij wissel je van beïnvloedingsstijl en communicatieniveau (contactuele effectiviteit)
- Je bent je ervan bewust dat de taken of plichten van zowel jezelf als anderen in de  organisatie naar behoren moeten worden uitgevoerd (verantwoordelijkheid)
- Je bent alert en anticiperen op kansen, mogelijkheden of problemen, en reageert er snel op (zelfstandigheid) 


Kennis en vaardigheden
- Je hebt een MBO+/HBO werk- en denkniveau, je hebt ervaring als coach
- Recente en actuele ervaring met het pakket GWS-4all
- Ervaring in het werken in een team
- Recente en actuele kennis ten aanzien van de Participatie Wet


 
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring vanaf 2014 met de uitvoering van de Participatiewet. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Werkervaring


Op CV aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar, als klantmanager A of rechtmatigheidscoach binnen een gemeente. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.


Gevraagde documenten aanleveren na gunning
-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-Kopie VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 30 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %


Cursus
Op CV aantoonbaar een afgeronde cursus op het gebied van de WWB. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging:15 %

Automatiseringskennis
Op CV aantoonbaar kennis van het pakket GWS-4all. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging:15 %

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden