Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Backoffice A medewerker, 32 u/w
 
Sluitingsdatum: 2015-11-24 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Juridisch, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Limburg
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 1-12-2015
Voltooiing opdracht: 1-7-2016
Optie verlenging: 6 x 2 maanden
Prijsstelling: €0 - €62 per uur
Vakgebied: Binnendienst & Algemene dienst
Uren: 32 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 

Kandidaatomschrijving

De Backoffice A medewerker
- Draagt zorg voor de administratief-juridische afhandeling en uitwerking van aanvragen WWB, IOAW, bijzondere bijstand, minimabeleid en langdurigheidstoeslag, waaronder begrepen het opstellen van rapporten en beschikkingen, nadat de frontoffice medewerker de betreffende aanvraag heeft gecompleteerd en beoordeeld;
- Draagt zorg voor de administratief-juridische afhandeling van door de frontoffice medewerker geïndiceerde maatregelen, controles en mutaties;
- Voert werkzaamheden uit in het kader van de uitkeringsadministratie, waaronder in hoofdzaak wordt verstaan het muteren en controleren van aangeleverde gegevens, het maken van financiële berekeningen;
- Signaleert en beoordeelt wijzigingen in persoonlijke omstandigheden en initieert, voor zover nodig, een vervolgonderzoek;
- Draagt verantwoordelijkheid voor periodieke en incidentele betalingen, controleert en betaalt facturen
- Verzorgt en onderhoudt diverse administraties en bestanden, verzamelt gegevens, verwerkt deze, stelt overzichten op ten behoeve van periodieke verslaglegging en controleert op juistheid;
 

Competenties
De Backoffice A medewerker beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau.
Je bent in staat om je eigen werkzaamheden in te delen, hierin prioriteiten te stellen en de voortgang van je werkvoorraad te bewaken (resultaatgericht). Je hebt weinig tijd nodig om je aan te passen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit). Komt op eigen initiatief met alternatieve oplossingen voor problemen (pro-actief). Je weet om te gaan met fluctuaties in het werkaanbod (stressbestendig). Je bent zorgvuldig en accuraat. Je weet op basis van professionaliteit een goede samenwerkingsrelatie met de coaches van de frontoffice teams te onderhouden (klantgericht). Je hebt gevoel voor cijfers en weet met gemak om te gaan met systemen. Kennis en ervaring met de Wet Werk en Bijstand en het softwarepakket GWS4-all is vereist om het kwaliteitsniveau van het team backoffice A te kunnen waarborgen.    
 
 
 
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 3 jaar werkervaring als medewerker backoffice bij Sociale Zaken of in het sociale domein bij een gemeente.


Automatiseringskennis
Op CV aantoonbaar kennis van het automatiseringssysteem GWS4all. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.


Gevraagde documenten aanleveren na gunning
-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-Kopie VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 30 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring binnen een gemeente

3-5 jaar (5 %)

5-10 jaar (10 %)

10 jaar of meer (20 %)

Weging: 20 %

Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding bedrijfseconomie.
Weging: 10 %

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden